Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17596
Название: Methodological approach to evaluation of component intellectual potential in business processes of integrated structures
Другие названия: Методичний підхід до оцінювання складових інтелектуального потенціалу в бізнес-процесах інтегрованих структур
Авторы: Nifatova, O.
Dudko, P.
Ключевые слова: інтелектуальний синергізм
бренд-капітал
структурний капітал
людський капітал
intellectual synergy
brand capital
structural capital
human capital
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Nifatova O. Methodological approach to evaluation of component intellectual potential in business processes of integrated structures = Методичний підхід до оцінювання складових інтелектуального потенціалу в бізнес-процесах інтегрованих структур [Текст] / O. Nifatova, P. Dudko // Менеджмент. - 2020. - Вип. 2 (32). - С. 53-64.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): В умовах сучасної інформаційної економіки нематеріальні активи відіграють більш важливу роль, ніж матеріальні активи компанії. Інтелектуальний капітал використовується для визначення нематеріальних цінностей, завдяки яким фірма має змогу підвищити свою ринкову вартість. Своєю чергою, інтелектуальний капітал інтегрованої структури бізнесу – це кваліфікація, досвід, мотивація персоналу, знання, технології і канали комунікації, здатні створити додану вартість, що забезпечує конкурентні переваги бізнес-структури. Використані методи: метод аналізу ієрархій – для встановлення важливості (пріоритетності) виокремлених складових потенціалу інтелектуального синергізму; метод експертного оцінювання – для оцінювання потенціалу інтелектуального синергізму інтегрованої структури бізнесу; графічний – для наочного представлення аналітичних розрахунків. Отримані результати в ході попарного порівняння складових потенціалу інтелектуального синергізму інтегрованої структури бізнесу, є такими: в рамках складової «людський капітал» найбільше значення за шкалою інтенсивності має підскладова «лояльність працівників», для складової «структурний капітал» – «бізнес-модель», для складової «бренд-капітал» – «торгові марки/бренди». Результати, отримані під час порівняння складових між собою за шкалою інтенсивності, показали, що найбільше значення має складова інтелектуального капіталу – «людський капітал». Проведене дослідження дозволило встановити важливість (пріоритетність) виокремлених складових потенціалу інтелектуального синергізму, який включає три підсистеми: потенціал людського капіталу, потенціал структурного капіталу, потенціал бренд-капіталу та порівняти їх в розрізі кожної окремої бізнес-одиниці за допомогою методу аналізу ієрархій. Проведене наразі дослідження доводить, що інтеграція управління інтелектуальним капіталом в загальну систему управління інтегрованою структурою бізнесу є необхідною умовою гармонійного поєднання всіх систем окремих бізнес-одиниць. Поточне дослідження має значні наслідки для управління брендами інтегрованих структур бізнесу шляхом надання емпіричних доказів, які можуть покращити розуміння необхідності визначення пріоритетності складових інтелектуального потенціалу.
In today's information economy intangible assets play a more important role than tangible assets. An intellectual capital is used to determine intangible assets that enable a firm to increase its market value. In turn, the intellectual capital of an integrated business structure – a qualification, experience, staff motivation, knowledge, technology and communication channels are able to create added value providing a competitive advantage businesses. The methods used: method of analysis of hierarchies – to establish the importance (priority) of the selected components of the potential of intellectual synergy; expert evaluation method – to assess the potential of intellectual synergy of the integrated business structure; graphical – for a visual representation of analytical calculations. The results obtained in the pairwise comparison constituents potential intellectual synergy integrated business structure are as follows: within the component "human capital" greatest value on a scale of intensity has subconstituent "loyal employees" to part "structural capital" – "business model" for component "brand capital" – "trademarks / brands". The results obtained when comparing the components together on a scale of intensity showed that the most important component of intellectual capital is the "human capital". The study revealed the importance of examined components of intellectual potential synergies, which include three subsystems: the potential of human capital, structural capital potential, the potential of brand equity and the comparison of them in terms of each individual business units using the analytic hierarchy process. The conducted study proves that the integration of intellectual capital management into the overall management system of the integrated business structure is a necessary condition for the harmonious combination of all systems of individual business units. That study has significant implications for brand management of integrated business structures by providing empirical evidence that can improve understanding of the need to prioritize the components of intellectual capacity.
DOI: 10.30857/2415-3206.2020.2.4
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17596
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2020_Issue32_P053-064.pdf815,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.