Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17663
Назва: Features of YouTube marketing in modern conditions
Інші назви: Особливості YouTube-маркетингу в сучасних умовах
Автори: Chubukova, O.
Ponomarenko, Igor
Ключові слова: YouTube
marketing
conversion
communications
target audience
content
маркетинг
конверсія
комунікації
цільова аудиторія
контент
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Chubukova O. Features of YouTube marketing in modern conditions / O. Chubukova, I. Ponomarenko // Proceedings of the International Scientific and Practical Internet Conference "Business Intelligence: Models, Methods And Techniques", Kyiv, March 4-6, 2020. – Kyiv : NAU, 2020. – P. 175-177.
Короткий огляд (реферат): In the 21st century YouTube has the top three search services in the world (the first place Google takes), enabling users to receive information on their requests in the form of video content. Given the large number of users of this service, it is advisable for a large number of companies to optimize their operation to use YouTube to enhance communication with the target audience. This service is one of the best sources for online businesses in terms of profitability, since in many niches it is possible to attract potential customers using small amounts of money.
У ХХІ столітті YouTube входить до трійки кращих пошукових сервісів у світі (перше місце посідає Google), надаючи можливість користувачам отримувати інформацію за їх запитами у вигляді відео контенту. Враховуючи значну чисельність користувачів зазначеного сервісу, великій кількості компаній доцільно в рамках оптимізації їх функціонування використовувати YouTube для посилення комунікацій з цільовою аудиторією. Зазначений сервіс є одним з найкращих джерел для онлайн-бізнесу з позиції рентабельності, оскільки у багатьох нішах можливо залучити потенційних кліентів, використавши незначні грошові ресурси.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17663
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1Chubukova.pdf254,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.