Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17722
Title: Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладу
Other Titles: Features of methodology development advertisement campaign for higher school
Authors: Євсейцева, О. С.
Кретова, Д. В.
Keywords: вищий навчальний заклад
маркетингова діяльність
рекламна кампанія
маркетингові цілі
засоби рекламування
план рекламних заходів
ефективність
high school
marketing activities
advertising campaign
marketing goals
means of advertising
plan of promotional events
efficiency
Issue Date: Apr-2017
Citation: Євсейцева О. С. Дослідження особливостей методики розробки рекламної кампанії вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Д. В. Кретова // Ефективна економіка. – 2017. – № 4. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5528
Source: Ефективна економіка
Эффективная экономика
Efektyvna ekonomika
Abstract: У статті виявлено специфічні особливості рекламування вищих учбових закладів та досліджено сучасні методики розробки рекламної кампанії. В процесі дослідження застосовано метод класифікації та логіко-теоретичного узагальнення, метод синтезу та аналізу. Визначено вплив маркетингу на діяльність освітніх закладів в період модернізації освіти, окреслені основні цілі та завдання рекламної кампанії ВНЗ. Обґрунтовано важливість встановленої послідовності етапів розробки рекламної кампанії ВНЗ та запропоновано шляхи оптимізації процесу в цілому та на кожному з етапів.
In the article revealed the specific features of the advertising institutions of higher education and studied modern methods of development of an advertising campaign. In the process of the study applied the method of classification and logical-theoretical generalization, the method of synthesis and analysis. The influence of marketing in activity of educational institutions in the period of modernization of education, defines the main goals and objectives of the advertising campaign of the university. Justified the importance of a fixed sequence of stages of development of an advertising campaign of the university and propose ways to optimize the process as a whole and for each of the stages.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17722
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2307-2105
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20210527_307.pdf316,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.