Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833
Название: | Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language |
Другие названия: | Оптимізація суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-cтудент" у процесi вивчення іноземної мови |
Авторы: | Hladush, Iryna |
Ключевые слова: | subject Teacher-Student`s Subject Interaction learning a foreign language ways of optimization предмет суб'єкт-суб'єктна взаємодія вивчення іноземної мови оптимізація |
Дата публикации: | мар-2021 |
Издательство: | Universitatea Tehnică a Moldovei |
Библиографическое описание: | Hladush I. Optimization of Teacher-Student`s subject interaction in the process of learning a foreign language / I. Hladush // Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = The Technical Scientific Conference of Undergraduate, Master and PhD Students, Chişinău, Moldovei, 23-25 Martie, 2021. – În 2 volume. – Vol. 2. – Chişinău : Tehnica-UTM, 2021. – P. 596-599. |
Краткий осмотр (реферат): | The article is devoted to the study of psychological and pedagogical features of TeacherStudent`s Subject Interaction and ways to optimize it. Pedagogical technologies of optimizating Teacher-Student`s Subject Interaction in the process of learning a foreign language are substantiated and offered. They are a system of interconnected methodological techniques of interpersonal subject-subject relations, which determine the ways of teacher and student actions, aimed at mutual changes in the actions, behavior of all participants in the educational process. Ця стаття присвячена вивченню психолого-педагогічних особливостей суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" та шляхaм її оптимізації. Обґрунтовано та запропоновано педагогічні технології оптимізації суб'єкт-суб'єктної взаємодії "викладач-студент" у процесі вивчення іноземної мови. Вони являють собою систему взаємопов'язаних методологічних прийомів міжособистісних суб’єкт-суб’єктних відносини, що визначають способи дій викладача та студента, спрямованих на взаємні зміни в діях, поведінці всіх учасників освітнього процесу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17833 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
Располагается в коллекциях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hladush_stattya_merged.pdf | 371,06 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.