Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1793
Назва: Креативні технології в просуванні продукції легкої промисловості
Автори: Павлов, В. В.
Ключові слова: creative technology
creativity
product promotion
creative ideas
light industry
innovative development
innovations
model
креативные технологии
креативность
продвижение продукции
креативные идеи
лёгкая промышленность
инновационное развитие
продвижение продукции
модель
инновации
креативні технології
креативність
просування продукції
креативні ідеї
інноваційний розвиток,
легка промисловість
інновації
модель
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Павлов В. В. Креативні технології в просуванні продукції легкої промисловості [Текст] / В. В. Павлов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 88-97.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичне обґрунтування місця та порядку застосування креативних технологій у просуванні продукції легкої промисловості. Запропоновано тривимірну модель оцінки ефективності впровадження креативної ідеї щодо просування продукції легкої промисловості, що базується на оцінці результатів впровадження цих ідей за трьома критеріями: максимізації прибутку підприємства від застосування креативної ідеї щодо просування продукції; мінімізації витрат на просування продукції завдяки впровадженню креативної ідеї; збільшення числа покупців продукції внаслідок впровадження креативної ідеї щодо просування продукції. Кожен з восьми блоків даної моделі передбачає комбінацію певних рівнів означених критеріїв. Визначення відповідності креативних ідей щодо просування продукції конкретному блоку з даної моделі надає можливість оцінити ефективність впровадження цієї ідеї, а також порівняти ефективність впровадження креативних ідей щодо просування продукції легкої промисловості.
В статье дано теоретическое обоснование места и порядка применения креативные технологий в продвижении продукции лёгкой промышленности. Предложена трёхмерная модель оценки эффективности внедрения креативной идеи продвижения продукции лёгкой промышленности, в основе которой лежит оценка результатов применения этих идей по трём критериям: максимизации прибыли предприятия от внедрения креативной идеи по продвижению продукции; минимизации затрат на продвижение продукции благодаря внедрению креативной идеи; увеличению количества покупателей продукции вследствие внедрения креативной идеи по продвижению продукции. Каждый из восьми блоков данной модели предполагает комбинацию определённых уровней данных критериев. Определение соответствия креативных идей по продвижению продукции конкретному блоку разработанной модели позволяет оценить эффективность внедрения этой идеи, а также сравнить эффективность внедрения креативных идей по продвижению продукции лёгкой промышленности.
The article provides a theoretical framework for the place and procedure of creative technologies application in light industry products promotion and offers a three-dimensional model of evaluating the effectiveness of creative ideas implementation based on the performance appraisal of these ideas usage by three criteria: maximization of company profits from implementing creative ideas to promote products; minimization of costs on product promotion through the implementation of creative ideas; increasing the number of customers as a result of the implementation of creative ideas in product promotion. Each of the eight units of this model provides a combination of certain levels of the aforementioned criteria. Setting up the compliance of creative ideas in product promotion with a particular unit of this model allows to evaluate the effectiveness of the implementation of this idea, as well as to compare the overall efficiency of creative ideas in promoting light industry products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1793
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V95_P088-097.pdf239,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.