Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1803
Название: Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризмі
Авторы: Гарафонова, О. І.
Ключевые слова: tourism product
information logistics
information
quality
туристический продукт
информационная логистика
информация
качество
туристичний продукт
інформаційна логістика
інформація
якість
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Гарафонова О. І. Теоретичні засади впровадження інформаційної логістики в туризмі [Текст] / О. І. Гарафонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 1 (95). - C. 76-80.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано необхідність використання інформаційних т ехнологій в управлінні туристичними підприємствами. Досліджено особливості і визначено базові підходи до формування і розвитку концепції інформаційної логістики. Виокремлено загальні риси поняття системи інформаційних технологій в туризмі. Наголошено, що більшість підприємств України перебуває у фазі фрагментарної інформаційної логістики і доведено необхідність активного впровадження сучасного інформаційно-логістичного інструментарію в практику господарювання сучасних підприємств.
В статье обоснована необходимость использования информационных технологий в управлении туристическими предприятиями. Исследованы особенности и определены базовые подходы к формированию и развитию концепции информационной логистики. Выделены общие черты понятия системы информационных технологий в туризме. Отмечено, что большинство предприятий Украины находятся в фазе фрагментарной информационной логистики и доказана необходимость активного внедрения современного информационно-логистического инструментария в практику хозяйствования современных предприятий.
This article grounds the need for information technology application in tourism enterprises management. The peculiarities and basic approaches to information logistics concept development are explored. The common features of information technology system in tourism are identified. The author argues that the majority of Ukrainian enterprises are in the phase of fragmented information logistics and demonstrates the need for proactive implementation of modern information and logistic toolkit into the contemporary business practice.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1803
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V95_P076-080.pdf173,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.