Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorКосташ, Д. О.-
dc.date.accessioned2021-07-16T18:16:10Z-
dc.date.available2021-07-16T18:16:10Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКосташ Д. О. 3D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакату : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Д. О. Косташ ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2021. – 70 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18080-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження технологічних та художньо-композиційних особливостей інтегрування зображень, створених методом тривимірного проектування у рекламний плакат. Проведено аналіз науково-технічної бази формування 3D-графіки та наукових творів, що її досліджують. Викладено основні способи застосування 3D-графіки при формуванні художньо-візуальних образів та її використання в мистецьких сферах людської діяльності. Визначено історичний контекст застосування тривимірної графіки в медіа індустрії та рекламі. Проаналізовано сучасні тенденції та переваги використання 3D-графіки при формуванні дієвої, композиційно виразної реклами. Крім того, досліджено технологічні особливості проектування тривимірної графіки для дизайну та реклами, а також систематизовано методологічну базу розроблення 3D-графіки для рекламного плакату. На основі проведеного аналізу розроблено рекламний плакат для вигаданої туристичної фірми "Колесо".uk
dc.description.abstractThe diploma project presents the results of research of technological and artistic-compositional features of integration of images created by the method of three-dimensional design in an advertising poster. The analysis of the scientific and technical base of the formation of 3D-graphics and scientific works that study it is carried out. The basic ways of application of 3D-graphics at formation of art-visual images and its use in art spheres of human activity are stated. The historical context of the application of three-dimensional graphics in the media industry and advertising is determined. The modern tendencies and advantages of using 3D-graphics at formation of effective, compositionally expressive advertising are analyzed. In addition, the technological features of designing three-dimensional graphics for design and advertising, as well as systematized the methodological basis for the development of 3D-graphics for advertising posters. Based on the analysis, an advertising poster was developed for the fictional travel company "Koleso".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subject3D-графікаuk
dc.subject3D-моделюванняuk
dc.subjectрендерингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk
dc.subjectпрограмне забеспеченняuk
dc.subjectрекламний плакатuk
dc.subject3D graphicsuk
dc.subject3D modelinguk
dc.subjectrenderinguk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectcomputer technologiesuk
dc.subjectsoftwareuk
dc.subjectadvertising posteruk
dc.title3D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакатуuk
dc.title.alternative3D-graphics in the creation of an artistic image of an advertising posteruk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorKostash, D. O.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБДр3-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorKolisnyk, O. V.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Kostash_Kolisnyk.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.