Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18080
Назва: 3D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакату
Інші назви: 3D-graphics in the creation of an artistic image of an advertising poster
Автори: Колісник, О. В.
Косташ, Д. О.
Ключові слова: 3D-графіка
3D-моделювання
рендеринг
реклама
комп’ютерні технології
програмне забеспечення
рекламний плакат
3D graphics
3D modeling
rendering
advertising
computer technologies
software
advertising poster
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Косташ Д. О. 3D-графіка у творенні художнього образу рекламного плакату : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Д. О. Косташ ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2021. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі надані результати дослідження технологічних та художньо-композиційних особливостей інтегрування зображень, створених методом тривимірного проектування у рекламний плакат. Проведено аналіз науково-технічної бази формування 3D-графіки та наукових творів, що її досліджують. Викладено основні способи застосування 3D-графіки при формуванні художньо-візуальних образів та її використання в мистецьких сферах людської діяльності. Визначено історичний контекст застосування тривимірної графіки в медіа індустрії та рекламі. Проаналізовано сучасні тенденції та переваги використання 3D-графіки при формуванні дієвої, композиційно виразної реклами. Крім того, досліджено технологічні особливості проектування тривимірної графіки для дизайну та реклами, а також систематизовано методологічну базу розроблення 3D-графіки для рекламного плакату. На основі проведеного аналізу розроблено рекламний плакат для вигаданої туристичної фірми "Колесо".
The diploma project presents the results of research of technological and artistic-compositional features of integration of images created by the method of three-dimensional design in an advertising poster. The analysis of the scientific and technical base of the formation of 3D-graphics and scientific works that study it is carried out. The basic ways of application of 3D-graphics at formation of art-visual images and its use in art spheres of human activity are stated. The historical context of the application of three-dimensional graphics in the media industry and advertising is determined. The modern tendencies and advantages of using 3D-graphics at formation of effective, compositionally expressive advertising are analyzed. In addition, the technological features of designing three-dimensional graphics for design and advertising, as well as systematized the methodological basis for the development of 3D-graphics for advertising posters. Based on the analysis, an advertising poster was developed for the fictional travel company "Koleso".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18080
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Kostash_Kolisnyk.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.