Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18133
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСкляренко, Валерій-
dc.contributor.authorГлінська, Аліна-
dc.contributor.authorПотанін, Станіслав-
dc.contributor.authorЧернявський, Богдан-
dc.contributor.authorЯворський, Олександр-
dc.date.accessioned2021-07-20T12:52:45Z-
dc.date.available2021-07-20T12:52:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСоціальна реклама захисту домашніх тварин / В. Скляренко, А. Глінська, С. Потанін, Б. Чернявський, О. Яворський // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 164-167.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18133-
dc.description.abstractНадано результати аналізу та дослідження сучасних зразків дизайну соціальної реклами, присвяченої захисту домашніх тварин та впливу на стан захисту тварин. Метою роботи стало визначення принципів створення соціальної реклами з різними креативними підходами. В ході аналізу визначено чинники, які використовувалися для розкриття даної проблеми. На основі дослідження визначено основні чинники та ознаки соціальної реклами захисту тварин, при аналізі виявлено взаємозв’язок стану захисту тварин та рекламних повідомлень.uk
dc.description.abstractThe results of the analysis and research of modern examples of social advertising design dedicated to the protection of pets and the impact on the state of animal protection are presented. The work aimed to determine the principles of creating social advertising with different creative approaches. The analysis identified the factors used to solve this problem. Based on the study, the main factors and signs of social advertising of animal protection were identified, the analysis revealed the relationship between the state of animal protection and advertising messages.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectелементи повідомленняuk
dc.subjectзахист домашніх тваринuk
dc.subjectстан захисту тваринuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectmessage elementsuk
dc.subjectpet protectionuk
dc.subjectanimal protection statusuk
dc.titleСоціальна реклама захисту домашніх тваринuk
dc.title.alternativeSocial advertising of pet protectionuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorSklyarenko, V.-
local.contributor.altauthorHlinska, A.-
local.contributor.altauthorPotanin, S.-
local.contributor.altauthorCherniavskyi, B.-
local.contributor.altauthorYavorskyi, O.-
local.identifier.doi10.30857/18133-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-04-22-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Располагается в коллекциях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2021_V2_P164-167.pdf605,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.