Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18202
Назва: Плакат как средство социальной рекламы
Автори: Бадовская, Валерия
Артемова, Анастасия
Пашкевич, Калина
Ежова, Ольга
Ключові слова: социальный плакат
социальная реклама
плакат
принципы дизайна
Дата публікації: бер-2021
Видавництво: Universitatea Tehnică a Moldovei
Бібліографічний опис: Плакат как средство социальной рекламы / В. Бадовская, А. Артемова, К. Пашкевич, О. Ежова // Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor = The Technical-Scientific Conference of Undergraduate, Maste and PhD Students, Chişinău, Republica Moldova, 23-25 martie 2021. – In 2 vol. – Vol. 2. – Chişinău : Tehnica-UTM, 2021. – P. 332-333.
Короткий огляд (реферат): В работе проведен анализ социального плаката как средства визуальной коммуникации и принципы его создания. Рассмотрены виды плакатов и особенности их дизайна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18202
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бадовская_Пашкевич_ЕжоваConf_TehStiint_UTM_StudMastDoct_2021_V_2_p332_333.pdf532,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.