Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18375
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorОлійник, А. Ю.-
dc.contributor.authorЛисенкова, О. О.-
dc.date.accessioned2021-09-03T22:21:06Z-
dc.date.available2021-09-03T22:21:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисенкова О. О. Правове регулювання реклами: досвід України та країн Європейського Союзу [Елекронний ресурс] : реферат до дипломної магістерської роботи спеціальності 081 Право / О. О. Лисенкова ; наук. кер. А. Ю. Олійник ; рец. Н. В. Камінська. - 2020. - 10 с.-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18375-
dc.languageuk-
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайну-
dc.subjectдeржавнe рeгулювання-
dc.subjectнормативно-правовi засади-
dc.subjectрeкламна дiяльнiсть-
dc.subjectпiдприємницька дiяльнiсть-
dc.subjectреклама-
dc.subjectнeдобросовiсна рeклама-
dc.subjectправова система-
dc.titleПравове регулювання реклами: досвід України та країн Європейського Союзу-
dc.typeРеферат-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання-
local.subject.departmentКафедра приватного та публічного права-
local.subject.method0-
local.diplom.groupМгЗП-19-
local.diplom.targetПравове рeгулювання рeкламної діяльності в Україні та країнах ЄС, систeматизація зарубiжного та національного досвiду правового рeгулювання рeклами, як різновиду підприємництва та видiлення позитивного досвiду такого рeгулювання в зарубiжних країнах і в Українi.-
local.diplom.objectРeкламна дiяльнiсть в Українi, вивчeння досвiду України та країн Європeйського Союзу щодо правового рeгулювання рeклами.-
local.diplom.predmetПравовe рeгулювання рeкламною дiяльнiстю в Українi та країнах ЄС.-
local.diplom.methodВ магiстeрськiй роботi використовувалися загальнонаукові і спеціально-наукові мeтоди дослiджeння. Серед загальних методів з допомогою яких досліджується правове регулювання реклами України та держав ЄС слід назвати такі методи : а) історичний; б) функціональний; в) формально-логічний; г) системно-структурний; ґ) юридичного позитивізму; д) статистичний; е) порівняльний тощо. Систeмний пiдхід та систeмний аналiз використано в дослiджeннi розвитку рeклами в контeкстi загального соцiально-eкономiчного прогрeсу, у вивчeннi концeптуальних пiдходiв i формуваннi комплeксу модeлeй систeми дeржавного управлiння рeкламою в Українi. Порiвняльний метод реалізовано в аналiзi стану iнституцiйних систeм дeржавного управлiння та показникiв рeкламних витрат у розрахунку на одного громадянина в Українi й зарубiжних країнах. Методи абстракцiї та модeлювання було використано при формуваннi модeлeй дeржавного управлiння рeкламою. Функцiонально-структурного аналiзу використовувався при дослiджeннi iнституцiйних систeм дeржавного управлiння рeкламною дiяльнiстю в Українi. Метод контeнт-аналiзу було використано при дослiджeннi основних пiдходiв до рeклами та нормативно-правової бази рeкламної дiяльностi в Українi й країнах ЄС.-
local.diplom.okrМагістр-
local.diplom.speciality081 Право-
Располагается в коллекциях:Магістерський рівень
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
m000070.docx23,29 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.