Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18375
Назва: Правове регулювання реклами: досвід України та країн Європейського Союзу
Автори: Олійник, А. Ю.
Лисенкова, О. О.
Ключові слова: дeржавнe рeгулювання
нормативно-правовi засади
рeкламна дiяльнiсть
пiдприємницька дiяльнiсть
реклама
нeдобросовiсна рeклама
правова система
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Лисенкова О. О. Правове регулювання реклами: досвід України та країн Європейського Союзу [Елекронний ресурс] : реферат до дипломної магістерської роботи спеціальності 081 Право / О. О. Лисенкова ; наук. кер. А. Ю. Олійник ; рец. Н. В. Камінська. - 2020. - 10 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18375
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
m000070.docx23,29 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.