Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18456
Title: Artistic and graphic design of advertisements of the late XIX – early XX century (based on the materials of the Kyiv Calendars)
Other Titles: Художньо-графічне оформлення рекламних повідомлень кінця ХІХ – початку ХХ ст. (за матеріалами Київських календарів)
Художественно-графическое оформление рекламных сообщений конца ХІХ – начала ХХ в. (по материалам Киевских календарей)
Authors: Krotova, T. F.
Osadcha, A. M.
Struminska, T.
Ryabinova, I. M.
Keywords: рекламні повідомлення
періодичні видання
художньо-графічне оформлення
композиція
шрифт
зображення
рекламные сообщения
периодические издания
художественно-графическое оформление
композиция
изображение
advertisements
periodicals
graphic design
composition
font
image
Issue Date: 2021
Citation: Artistic and graphic design of advertisements of the late XIX – early XX century (based on the materials of the Kyiv Calendars) = Художньо-графічне оформлення рекламних повідомлень кінця ХІХ – початку ХХ ст. (за матеріалами Київських календарів) [Текст] / T. F. Krotova, A. M. Osadcha, T. Struminska, I. M. Ryabinova // Art and Design. - 2021. - № 2 (14). - С. 41-51.
Source: Art and Design
Abstract: Мета – дослідити засоби художньо-графічного оформлення рекламних повідомлень у періодичних виданнях кінця ХІХ – початку ХХ століття. В проведенні дослідження використано історичний, аналітичний, іконографічний методи; під час аналізу зразків рекламних повідомлень використано методи формального, образно-стилістичного та порівняльного аналізу. У роботі викладено аналіз рекламних повідомлень періодичних видань "Київський календар" 1989 р. та "Київський Земський календар і довідкова книжка на 1911 р." з точки зору художньо-графічних засобів (композиція, шрифти, стильові особливості шрифтів, зображення, характер зображень, графічні декоративні елементи) та з точки зору засобів впливу на мотивацію споживача. З’ясовано, що рекламодавці застосовували розмаїття шрифтів, виділяючи назви фірм і установ, створюючи повідомлення виключно з текстовою інформацію, а також тексти поєднували із зображенням для надання потенційному покупцю асоціативного уявлення про товар. Логотипів та товарних знаків у зазначений період в опублікованих повідомленнях майже не спостерігається, компанії подавали інформацію з назвою товару, прізвищем власника та адресою. Проаналізовано можливості друкованої реклами у період кінця XIX – на початку XX ст., виявлено засоби художньо-графічного оформлення рекламних повідомлень та засоби впливу на мотивацію потенційних споживачів. Виявлені особливості художньо-графічного оформлення рекламних повідомлень у періодичних виданнях кінця XIX – на початку XX ст. за матеріалами Київських календарів надають уявлення про підходи і можливості художників і типографських установ у створенні рекламних форм для просування товарів і послуг на ринку; проаналізовані зразки реклами знайомлять з розмаїттям, найменуваннями та характеристиками товарів і послуг аналізованого періоду.
Цель – исследовать средства художественно-графического оформления рекламных сообщений в периодических изданиях конца XIX – начала ХХ века. В исследовании использованы исторический, аналитический, иконографический методы; при анализе образцов рекламных сообщений использованы методы формального, образно-стилистического и сравнительного анализа. В работе изложен анализ рекламных сообщений периодических изданий "Киевский календарь" 1989 г. и "Киевский Земский календарь и справочная книга на 1911" с точки зрения художественно-графических средств (композиция, шрифты, стилевые особенности шрифтов, изображения, характер изображений, графические декоративные элементы) и с точки зрения средств воздействия на мотивацию потребителя. Выяснено, что рекламодатели применяли разнообразия шрифтов, выделяя названия фирм и учреждений, создавая сообщение исключительно из текстовой информации, а также тексты совмещали с изображением для предоставления потенциальному покупателю ассоциативного представления о товаре. Логотипов и товарных знаков в указанный период в опубликованных сообщениях почти не встречается, компании подавали информацию с названием товара, фамилией владельца и адресом. Проанализированы возможности печатной рекламы в период конца XIX – начала XX в., выявлены средства художественно-графического оформления рекламных сообщений и средства воздействия на мотивацию потенциальных потребителей. Выявленные особенности художественно-графического оформления рекламных сообщений в периодических изданиях конца XIX – начала XX в. по материалам Киевских календарей дают представление о подходах и возможности художников и типографских учреждений в создании рекламных форм для продвижения товаров и услуг на рынке; проанализированные образцы рекламы знакомят с разнообразием, наименованиями и характеристиками товаров и услуг анализируемого периода.
To explore the means of artistic and graphic design of advertisements in periodicals of the late nineteenth – early twentieth century. The historical, analytical, iconographic methods have been used in the research; the methods of formal, figurative-stylistic, and comparative analysis have been used for analyzing the samples of advertisements. The analysis of advertisements of periodicals "Kyiv Calendar" of 1989 and "Kyiv Zemsky Calendar and reference book for 1911" is presented in the work in terms of artistic and graphic means (composition, fonts, stylistic features of fonts, images, the nature of images, graphic decorative elements) and terms of tools influencing consumer motivation. Advertisers have been found to use a variety of fonts, highlighting company and institution names, creating messages with textual information only, and combining text with an image to give a potential customer an associative view of the product. Logos and trademarks in this period in the published messages are almost not observed, the companies provided information with the name of the product, the name of the owner, and address. Abilities of print advertising at the end of XIX – the beginning of the XX centuries have been analyzed, the means of artistic and graphic design of advertisements and tools of influencing motivation of potential consumers have been revealed. The revealed peculiarities of artistic and graphic design of advertisements in periodicals of the end of XIX – beginning of XX centuries based on the materials of the Kyiv calendars provide an idea of the approaches and capabilities of artists and printing houses in creating advertising forms for the promotion of goods and services in the market. The analyzed samples of advertising introduce the variety, names, and characteristics of goods and services of the analyzed period.
DOI: 10.30857/2617-0272.2021.2.4
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18456
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 2617-0272
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)
Art and Design
Кафедра моди та стилю (МС)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artdes_2021_N2_P041-051.pdf786,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.