Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18549
Title: Розробка фірмового стилю навчального закладу
Other Titles: Разработка фирменного стиля учебного заведения
Development of corporate identity of the educational institution
Authors: Пашкевич, К. Л.
Коломієць, М. М.
Keywords: фирмовий стиль
навчальний заклад
носії фірмового стилю
айдентика
графічний дизайн
фирменный стиль
учебное заведение
носители фирменного стиля
графический дизайн
corporate identity
educational institution
corporate identity carriers
identity
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Коломієць М. М. Розробка фірмового стилю навчального закладу : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 022 Дизайн / М. М. Коломієць ; наук. кер. К. Л. Пашкевич ; рец. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2021. – 66 с.
Abstract: У дипломній роботі надані результати дослідження розробки дизайн-проекту елементів фірмового стилю навчального закладу "Langlab". Визначено сутність поняття "фірмовий стиль", досліджено його функції та основні елементи. Проаналізовано етапи розробки фірмового стилю на основі існуючої айдентики навчальних закладів "Letterz School", "British Council" та "Study Academy". Отримані результати були використані для розробки власного фірмового стилю навчального закладу. Виявлено, що на якість фірмового стилю впливають коректна постановка задач, попередній аналіз цільової аудиторії та конкурентного середовища, передача ідей бренду через засоби фірмового стилю, такі як кольорова гама, шрифти, патерни. За аналізом алгоритму та принципів розробки фірмового стилю навчальних закладів професійними дизайнерами було розроблено логотип, патерни, фірмові кольори та шрифти для навчального закладу "Langlab".
В дипломной работе представлены результаты исследования разработки дизайн-проекта элементов фирменного стиля учебного заведения "Langlab". Определена сущность понятия "фирменный стиль", исследованы его функции и основные элементы. Проанализированы этапы разработки фирменного стиля на основе существующей айдентики учебных заведений "Letterz School", "British Council" и "Study Academy". Полученные результаты были использованы для разработки собственного фирменного стиля учебного заведения. Выявлено, что на качество фирменного стиля влияют корректная постановка задач, предварительный анализ целевой аудитории и конкурентной среды, передача идей бренда через средства фирменного стиля, такие как цветовая гамма, шрифты, паттерны. По анализу алгоритма и принципов разработки фирменного стиля учебных заведений профессиональными дизайнерами был разработан логотип, паттерны, фирменные цвета и шрифты для учебного заведения "Langlab".
The diploma project presents research of design project development of corporate style elements of educational institution "Langlab". The essence of the concept of corporate style is defined and its functions and basic elements are investigated. The main stages of corporate identity development based on the existing identity of the "Letterz School", "British Council" and "Study Ua" are analyzed. The obtained results were used for own development of corporate style of educational institution. It was found that the quality of corporate style is influenced by the correct setting of tasks, preliminary analysis of the target audience and the competitive environment, the transfer of brand ideas through the means of corporate style, such as colors, fonts, patterns. According to the analysis of the algorithm and principles of developing the corporate identity of educational institutions by professional designers, the logo, patterns, corporate colors and fonts for the educational institution "Langlab" were developed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18549
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра рисунка та живопису
Appears in Collections:Кафедра ергономіки і дизайну (ЕД)
Кафедра рисунка та живопису (РЖ)
Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diploma022_Kolomiets_Pashkevich.pdf3,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.