Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОмельченко, Г. В.-
dc.contributor.authorСавченко, Юлія Олексіівна-
dc.date.accessioned2021-09-28T13:29:05Z-
dc.date.available2021-09-28T13:29:05Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationСавченко Ю. О. Розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукції : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Ю. О. Савченко ; наук. кер. Г. В. Омельченко ; рец. Г. М. Токар. – Київ : КНУТД, 2021. – 99 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18555-
dc.description.abstractМетою даної дипломної роботи є розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукції. В даній дипломній роботі розкриваються історіографічні проблеми дослідження: розвиток фірмового стилю, історичний розвиток кав’ярні та історія виникнення пакувальної продукції. Зроблено аналіз аналогів фірмового стилю кав’ярні, систематизацію різновидів предмету проектування, характеристику процесу дизайн-проектування. Досліджено сферу споживання, новітні матеріали, інноваційні методи, конструктивні рішення та способи проектування пакувальної продукції. Розроблено творчу концепцію та ідею для створення дизайн-проекту. Сформовано композиційне рішення та образ логотипу, розроблено ескіз. Зроблено вибір остаточного образу, кольору та форми для реалізації логотипу фірмового стилю кав’ярні. Вибір прикладів сувенірної та рекламної продукції, методу розробки та виготовлення в матеріалі виробів пакувальної продукції.uk
dc.description.abstractЦелью данной работы является разработка фирменного стиля кофейни и кофейной продукции. В данной дипломной работе раскрываются историографические проблемы исследования: развитие фирменного стиля, историческое развитие кофейни и история возникновения упаковочной продукции. Сделан анализ аналогов фирменного стиля кофейни, систематизация разновидностей предмета проектирования, характеристика процесса дизайн-проектирования. Исследованы сфера потребления, новейшие материалы, инновационные методы, конструктивные решения и способы проектирования упаковочной продукции. Разработана творческая концепция и идея для создания дизайн-проекта. Сформировано композиционное решение и образ логотипа, разработаны эскизы. Сделан выбор окончательного образа, цвета и формы для реализации логотипа фирменного стиля кофейни. Выбор примеров сувенирной и рекламной продукции, метода разработки и изготовления в материале изделий упаковочной продукции.uk
dc.description.abstractThe purpose of this work is to develop a corporate identity for a coffee shop and coffee products. This thesis reveals the historiographic research problems: the development of corporate identity, the historical development of the coffee shop and the history of the emergence of packaging products. The analysis of the analogues of the corporate style of the coffee house, the systematization of the varieties of the design subject, the characteristics of the design design process are made. The sphere of consumption, the latest materials, innovative methods, constructive solutions and methods of designing packaging products were investigated. A creative concept and idea for creating a design project has been developed. A compositional solution and an image of the logo were formed, sketches were developed. The choice of the final image, color and shape for the implementation of the logo of the corporate identity of the coffee house was made. Selection of examples of souvenir and advertising products, method of development and manufacture of packaging products in the material.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпакувальна продукціяuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectкав’ярняuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectдизайн-проектuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectупаковочная продукцияuk
dc.subjectкофейняuk
dc.subjectфирменный стильuk
dc.subjectpackaging productsuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectcoffee shopuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectdesign projectuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.titleРозробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукціїuk
dc.title.alternativeРазработка фирменного стиля кофейни и кофейной продукцииuk
dc.title.alternativeCreation of corporate identity for coffee shops and coffee productsuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSavchenko, Yuliia-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБДр 5-17uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorOmelchenko, Hanna-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Savchenko_Omelchenko.pdf4,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.