Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18555
Назва: Розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукції
Інші назви: Разработка фирменного стиля кофейни и кофейной продукции
Creation of corporate identity for coffee shops and coffee products
Автори: Омельченко, Г. В.
Савченко, Юлія Олексіівна
Ключові слова: пакувальна продукція
дизайн
кав’ярня
логотип
дизайн-проект
фірмовий стиль
упаковочная продукция
кофейня
фирменный стиль
packaging products
design
coffee shop
logo
design project
corporate identity
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Савченко Ю. О. Розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукції : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Ю. О. Савченко ; наук. кер. Г. В. Омельченко ; рец. Г. М. Токар. – Київ : КНУТД, 2021. – 99 с.
Короткий огляд (реферат): Метою даної дипломної роботи є розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукції. В даній дипломній роботі розкриваються історіографічні проблеми дослідження: розвиток фірмового стилю, історичний розвиток кав’ярні та історія виникнення пакувальної продукції. Зроблено аналіз аналогів фірмового стилю кав’ярні, систематизацію різновидів предмету проектування, характеристику процесу дизайн-проектування. Досліджено сферу споживання, новітні матеріали, інноваційні методи, конструктивні рішення та способи проектування пакувальної продукції. Розроблено творчу концепцію та ідею для створення дизайн-проекту. Сформовано композиційне рішення та образ логотипу, розроблено ескіз. Зроблено вибір остаточного образу, кольору та форми для реалізації логотипу фірмового стилю кав’ярні. Вибір прикладів сувенірної та рекламної продукції, методу розробки та виготовлення в матеріалі виробів пакувальної продукції.
Целью данной работы является разработка фирменного стиля кофейни и кофейной продукции. В данной дипломной работе раскрываются историографические проблемы исследования: развитие фирменного стиля, историческое развитие кофейни и история возникновения упаковочной продукции. Сделан анализ аналогов фирменного стиля кофейни, систематизация разновидностей предмета проектирования, характеристика процесса дизайн-проектирования. Исследованы сфера потребления, новейшие материалы, инновационные методы, конструктивные решения и способы проектирования упаковочной продукции. Разработана творческая концепция и идея для создания дизайн-проекта. Сформировано композиционное решение и образ логотипа, разработаны эскизы. Сделан выбор окончательного образа, цвета и формы для реализации логотипа фирменного стиля кофейни. Выбор примеров сувенирной и рекламной продукции, метода разработки и изготовления в материале изделий упаковочной продукции.
The purpose of this work is to develop a corporate identity for a coffee shop and coffee products. This thesis reveals the historiographic research problems: the development of corporate identity, the historical development of the coffee shop and the history of the emergence of packaging products. The analysis of the analogues of the corporate style of the coffee house, the systematization of the varieties of the design subject, the characteristics of the design design process are made. The sphere of consumption, the latest materials, innovative methods, constructive solutions and methods of designing packaging products were investigated. A creative concept and idea for creating a design project has been developed. A compositional solution and an image of the logo were formed, sketches were developed. The choice of the final image, color and shape for the implementation of the logo of the corporate identity of the coffee house was made. Selection of examples of souvenir and advertising products, method of development and manufacture of packaging products in the material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18555
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Savchenko_Omelchenko.pdf4,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.