Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18557
Title: Розробка фірмового стилю продукції бджільництва в косметології та засобах гігієни
Other Titles: Разработка фирменного стиля продукции пчеловодства в косметологии и средствах гигиены
Development of corporate identity for beekeeping products in cosmetology and hygiene products
Authors: Омельченко, Г. В.
Хавік, Поліна Андріівна
Keywords: фірмовий стиль
логотип
компанія
продукція бджільництва
косметологія
засоби гігієни
фирменный стиль
компания
продукция пчеловодства
косметология
средства гигиены
corporate identity
logo
compan
bee keeping products
cosmetology
hygiene products
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Хавік П. А. Розробка фірмового стилю продукції бджільництва в косметології та засобах гігієни : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 022 Дизайн / П. А. Хавік ; наук. кер. Г. В. Омельченко. – Київ : КНУТД, 2021. – 94 с.
Abstract: У дипломній роботі досліджено історію та розвиток фірмового стилю, представлено основні результати дослідження щодо розробки фірмового стилю компаній, а також було створено власний фірмовий стиль для компанії "BEE&HONEY", яка займається виготовленням продукції натуральної косметики та засобів гігієни на основі продуктів бджільництва. Проаналізовано сучасні тенденції створення фірмового стилю. Проведено порівняльний аналіз відомих українських компаній, що безпосередньо виготовляють мед, займаються продуктами бджільництва і додають їх у косметичні засоби та засоби гігієни. Також, проаналізовано прототипи предмету проектування фірмового стилю, логотипів з зображеннями бджолиної тематики, меду, продуктів бджільництва. Виявлено, що більшість людей купують продукцію, наближену до натуральності.
В дипломной работе исследована история и развитие фирменного стиля, представлены основные результаты исследования по разработке фирменного стиля компаний, а также был создан собственный фирменный стиль для компании "BEE&HONEY", которая занимается изготовлением продукции натуральной косметики и средств гигиены на основе продуктов пчеловодства. Проанализированы современные тенденции создания фирменного стиля. Проведен сравнительный анализ известных украинских компаний, непосредственно тех, которые изготавливают мед, занимаются продуктами пчеловодства и добавляют их в косметические средства и средства гигиены. Также проанализированы прототипы предмета проектирования фирменного стиля, логотипов с изображениями пчелиной тематики, меда, продуктов пчеловодства. Обнаружено, что большинство людей покупают продукцию, приближенную к натуральности.
The diploma project explores the history and development of corporate identity, presents the main results of researc hon the development of corporate identity for companies, and also created its own corporate identity for the company "BEE&HONEY", which manufactures natural cosmetics and hygiene products based on bee products. Analyzed the current trends in the creation of corporate identity. A comparative analysis of well-known Ukrainian companies, directly those that produce honey, areengaged in bee keeping products and add them to cosmetics and hygiene products, has been carried out. Also, the prototypes of the subject of corporate identity design, logos with image sof beet heme, honey, bee products were analyzed. It was found that most people buy products close to naturalness.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18557
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра рисунка та живопису
Appears in Collections:Кафедра рисунка та живопису (РЖ)
Бакалаврські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom022_Havik_Omelchenko.pdf7,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.