Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18765
Title: Design of the corporate identity
Other Titles: Дизайн-проєктування фірмового стилю
Authors: Yezhova, Olga
Pashkevich, Kalina
Hapon, Anna
Bailo, Kristina
Keywords: corporate identity
visual image
stages of the creating
logo
trade mark
фірмовий стиль
візуальне представлення
етапи дизайн-проєктування
логотип
торговельна марка
Issue Date: Apr-2021
Publisher: Учреждение образования "Витебский государственный технологический университет"
Citation: Design of the corporate identity / O. Yezhova, K. Pashkevich, A. Hapon, K. Bailo // Тезисы докладов 54-й Международной научно-технической конференции преподавателей и студентов, г. Витебск, 28 апреля 2021 года. – Витебск : УО "Витебский государственный технологический университет", 2021. – С. 259-260.
Abstract: By brand style, the authors mean the combination of the visual elements, which creating the face of the company, make it an individual in the market of goods or services. Corporate identity is generally considered to be part of the trade mark, logo, trademark colors, font, and character. Taking into account the opinions of scholars and the personal experience of the authors, we shall highlight the main stages of the creating corporate identity.
Під фірмовим стилем бренду автори розуміють комбінацію візуальних елементів, які створюють обличчя компанії, роблять її індивідуальністю на ринку товарів чи послуг. Фірмовий стиль, як правило, складається з таких основних елементів, як торговельна марка, логотип, кольори торговельної марки, шрифт та символ. З урахуванням думок науковців та особистого досвіду авторів, виокремлено основні етапи створення фірмового стилю.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18765
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Кафедра ергономіки і дизайну (ЕД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тезиYezhova_Pashkevich_Hapon_Bailo.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.