Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1879
Title: Аналіз чинників, що впливають на формування асортименту і підвищення попиту на дитяче взуття
Authors: Федіна, М. О.
Бабич, А. І.
Keywords: sociological research
test
process
methodology
quality
demand
criterion
competition
functionality
analysis
result
социологическое исследование
тест
процесс
методика
качество
спрос
свойство
оценка
критерий
конкуренция
функциональность
анализ
результат
Issue Date: 2014
Citation: Федіна М. О. Аналіз чинників, що впливають на формування асортименту і підвищення попиту на дитяче взуття [Текст] / М. О. Федіна, А. І. Бабич // Легка промисловість. - 2014. - № 1. - C. 32-33.
Source: Легка промисловість
Abstract: Рассмотрен и проанализирован широкий спектр свойств и потребительских характеристик детской обуви для оценки спроса на изделия данной группы, а также формирования ассортимента.
The article discusses and analyzes a wide range of properties and consumer characteristics of children 's shoes to assess the demand for products in this group, as well as the formation of the range of children's shoes.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1879
Faculty: Факультет індустрії моди
Appears in Collections:Журнал «Легка промисловість»
Наукові публікації (статті)
Кафедра технології моди (ТМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LP_1_2014_P032-033.pdf124,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.