Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18865
Назва: Розробка фірмового стилю закладу швидкого харчування
Інші назви: Разработка фирменного стиля заведения быстрого питания
Development of corporate identity for a fast food restaurant
Автори: Колосніченко, М. В.
Береговий, О. С.
Ключові слова: фірмовий стиль
візуальний стиль
корпоративний стиль
бренд
заклад швидкого харчування
ринок
ідентифікація
вплив
дизайн носії
упаковка
фірмові кольори
фирменный стиль
визуальный стиль
корпоративный стиль
заведение быстрого питания
рынок
идентификация
влияние
дизайн носители
фирменные цвета
corporate identity
visual style
corporate style
brand
fast food restaurant
market
identification
influence
media design
packaging
corporate colors
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Береговий О. С. Розробка фірмового стилю закладу швидкого харчування : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / О. С. Береговий ; наук. кер. М. В. Колосніченко ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2021. – 75 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі викладено інформацію про історичний розвиток такого явища, як фірмовий стиль, шлях його трансформації від початкових форм до сучасного вигляду, розглянуто думки науковців та теоретиків щодо трактування поняття фірмового стилю, а також пераховано основні його елементи та носії. Проаналізовано перспективи розвитку сфери закладів швидкого харчування у світі та на місцевому ринку та виявлено особливості та закономірності у візуальних стилях закладів швидкого харчування, що дозволило розглянути основні тенденції у використанні та створенні фірмових стилів. Визначено особливості роботи закладу "Київська перепічка" та його історичне підґрунтя, обрано творчі джерела, які трансформовані в образ. Розроблено фірмовий стиль для закладу швидкого харчування "Київська перепічка", який відображає філософію бренду, а також покращує функцію ідентифікації. Обрано програмне забезпечення та необхідні матеріали для реалізації проекту на носіях фірмового стилю.
В дипломной работе изложена информация об историческом развитии такого явления, как фирменный стиль, путь его трансформации от зачаточных форм к современному виду, рассмотрены мнения ученых и теоретиков относительно трактовки понятия фирменного стиля, а также перечислены основные его элементы и носители. Проанализированы перспективы развития сферы заведений быстрого питания в мире и на местном рынке. Выявлены особенности и закономерности в визуальных стилях заведений быстрого питания, что позволило рассмотреть основные тенденции в использовании и создании фирменных стилей. Установлена связь выбора цвета с его психологическим воздействием на эмоциональное состояние человека. Определены особенности работы заведения "Київська перепічка" и его историческое основание. Выбраны творческие источники, которые были трансформированы в образ. На основе найденной и проанализированной информации разработан фирменный стиль для заведения быстрого питания "Київська перепічка", который отражает философию бренда, а также улучшает функцию идентификации. Выбрано программное обеспечение и необходимые материалы для реализации проекта на носителях фирменного стиля.
The thesis presents information about the historical development of such a phenomenon as corporate identity, the path of its transformation from embryonic forms to modern form, considers the views of scientists and theorists on the interpretation of corporate identity, and hides its main elements and media. Prospects for the development of fast food in the world and in the local market are analyzed. Peculiarities and regularities in the visual styles of fast food establishments are revealed. Which allowed us to consider the main trends in the use and creation of corporate identity. The choice of color has been linked to its psychological effect on a person's emotional state. Peculiarities of the work of the Kyiv Perepichka institution and its historical background are determined. Selected creative sources that have been transformed into an image. Based on the information found and analyzed, a corporate identity has been developed for the Kyiv Perepichka fast food restaurant, which reflects the brand's philosophy and improves the identification function. The software and necessary materials for the project implementation on corporate media have been selected.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18865
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom022_Berehovyi_Kolosnichenko.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.