Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Ігор Віталійович-
dc.date.accessioned2021-11-18T09:30:25Z-
dc.date.available2021-11-18T09:30:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПономаренко І. В. Особливості використання маркетингу впливу / І. В. Пономаренко // Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації» : тези доповідей, м. Київ, 8 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 121-122.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18923-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості використання маркетингу впливуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-10-08-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізаціїuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростання в контексті інтеграції освіти, науки та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2021_P121-122.pdf446,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.