Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18991
Назва: Creation of successful brands
Інші назви: Створення успішного бренду
Автори: Terokhina, P. I.
Tkalenko, A. M.
Ключові слова: brand
product
creation
Дата публікації: тра-2021
Видавництво: ГО "Інститут інноваційної освіти"
Бібліографічний опис: Terokhina P. I. Creation of successful brands / P. I. Terokhina, A. M. Tkalenko // Сучасні світові тенденції розвитку науки та інформаційних технологій : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 28-29 травня 2021 року / ГО "Інститут інноваційної освіти" ; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Одеса : ГО "Інститут інноваційної освіти", 2021. – С. 62-64.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18991
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ModTrSc-Odesa-May2021_P062-064.pdf419,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.