Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19028
Название: Соціально-гуманітарна освіта та виклики сьогодення
Другие названия: Socio-humanities education and challenges of today
Авторы: Черняк, Д. С.
Кадлубович, Т. І.
Ключевые слова: освіта
покоління Z
гуманітаризація
методи навчання
education
generation Z
humanization
teaching methods
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Черняк Д. С. Соціально-гуманітарна освіта та виклики сьогодення / Д. С. Черняк, Т. І. Кадлубович // Вища школа. – 2021. – № 1-2 (198). – С. 97-106.
Source: Вища школа
Краткий осмотр (реферат): У статті піднімаються проблеми гуманітаризації сучасної освіти. Зазначається, що в умовах сьогодення для формування ключових компетенцій студентської молоді необхідні зміни форм та методів навчання. Це викликано особливостями сучасної молоді, реформуванням вищої освіти та вимогами інформаційного суспільства. У статті наводиться перелік методів та засобів навчання, які використовуються викладачами одного зі столичних закладів вищої освіти, висвітлюються їхні переваги та недоліки. Підкреслюється необхідність та своєчасність гуманітаризації освіти як елемента формування цілісної картини світу молоді.
The article raises the problems of modern education humanisation. We noted that in today's conditions for the formation of student youth key competencies it is necessary to change the teaching forms and methods. This is due to the peculiarities of modern youth, higher education reform and the requirements of the information society. The article presents the experience of using active and interactive teaching methods in the learning process, highlights their advantages and disadvantages. The necessity and timeliness of humanization of education as a forming element of a holistic picture of the world of youth is noted.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19028
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
ISSN: 1682-2366
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20211203_306.pdf2,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.