Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19051
Title: Особливості дизайн-рішення логотипу для упаковки органічної косметики
Authors: Тхорук, Ю. С.
Токар, Г. М.
Антонюженко, А. Ю.
Keywords: логотип
дизайн
графіка
Issue Date: May-2021
Publisher: Херсонський національний технічний університет
Citation: Тхорук Ю. С. Особливості дизайн-рішення логотипу для упаковки органічної косметики / Ю. С. Тхорук, Г. М. Токар, А. Ю. Антонюженко // Стан і перспективи розвитку хімічної, харчової та парфумерно-косметичної галузей промисловості : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Херсон, 21 травня 2021 року. – Херсон : ХНТУ, 2021. – С. 37-40.
Abstract: На основі аналізу сучасних брендів органічної косметики висвітлено основні тренди та особливості застосування візуальних засобів у дизайні айдентики для косметологічних компаній з погляду маркетингового позиціонування та відображення особливостей продукції. Проведено ребрендинг логотипу бренду органічної косметики для волосся "LOMA".
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19051
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Токар_Тхорук.pdf527,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.