Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1912
Title: Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України
Authors: Демиденко, Д. Ю.
Хоменко, О. І.
Писанець, К. К.
Keywords: market of Internet-trade
promotion methods
e-commerce
Internet-marketing
рынок Интернет-торговли
методы продвижения
электронная коммерция
Интернет-маркетинг
ринок Інтернет-торгівлі
методи просування
електронна комерція
Інтернет-маркетинг
Issue Date: 2016
Citation: Демиденко Д. Ю. Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України [Електронний ресурс] / Д. Ю. Демиденко, О. І. Хоменко, К. К. Писанець // Технології та дизайн. - 2016. - № 1 (18). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_4.
Source: Технології та дизайн
Abstract: В даній статті розглянуто ринок Інтернет-торгівлі в Україні, а також методи просування споживчих товарів через мережу Інтернет. В результаті було визначено найдоцільніші методи просування товарів на ринку Інтернет-торгівлі.
В данной статье рассмотрен рынок Интернет-торговли в Украине, а также методы продвижения потребительских товаров через Интернет. В результате были определены целесообразные методы продвижения товаров на рынке Интернет-торговли.
In this article were reviewed the market of Interne-trade in Ukraine and the methods of promotion of consumer goods over the Internet. As a result, were determined the advisable methods to promote products in the market of Internet-trade.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1912
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2016_1_4
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File SizeFormat 
td_2016_N1_04.pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.