Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorХаустова, Є. Б.-
dc.contributor.authorАсауленко, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2021-12-23T13:33:42Z-
dc.date.available2021-12-23T13:33:42Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationАсауленко І. Ф. Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу : дипломна магістерська робота за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / І. Ф. Асауленко ; наук. кер. Є. Б. Хаустова ; рец. Н. А. Крахмальова. – Київ : КНУТД, 2021. – 119 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ брендингу та розробці напрямків підвищення ефективності просування бренду ресторану. На підставі аналізу діяльності ресторану Дон Вітсент розроблено заходи щодо його удосконалення. Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду ресторану Дон Вітсент, що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства.uk
dc.description.abstractДипломная магистерская работа посвящена исследованию теоретических основ брендинга и разработке направлений повышения эффективности продвижения бренда ресторана. На основании анализа деятельности ресторана Дон Витсент разработаны мероприятия по его усовершенствованию. Предложены основные направления совершенствования повышения эффективности продвижения бренда ресторана Дон Витсент, включающие рекомендации по совершенствованию и дальнейшему развитию брендинга предприятия.uk
dc.description.abstractMaster's thesis is devoted to the study of the theoretical foundations of branding and the development of areas to improve the efficiency of the restaurant brand. Based on the analysis of the Don Witcent restaurant, measures have been developed to improve it. The main directions of improving the efficiency of brand promotion of the restaurant Don Witsent, including recommendations for improving and further developing the branding of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкреативuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectимиджuk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectcreativeuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectbrand managementuk
dc.subjectlogouk
dc.titleСтворення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativeСоздание и продвижение бренда предпринимательской структуры в сфере ресторанного бизнесаuk
dc.title.alternativeCreation and promotion of the brand of the enterprise structure in the sphere of restaurant businessuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorАсауленко, Иван Федорович-
local.contributor.altauthorAsaulenko, Ivan-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгПС-20uk
local.diplom.targetМетою написання дипломної роботи є дослідження теоретичних основ брендингу та розробка напрямів підвищення ефективності просування бренду ресторану.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження виступає бренд ресторану Дон Вітсент.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження виступає процес створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу.uk
local.diplom.methodСтруктурно-системний метод використовується при дослідженні теоретико-методичних засад дослідження. Історико-хронологічний метод використовується для оцінки досвіду компаній щодо застосування брендингу, етапів фомування відомих брендів. Статистично-аналітичний методи використовуються для обробки результатів анкетування при визначенні впливу брендингу на свідомість споживачів. Метод порівняння застосовується при оцінці ефективності бренду компанії. Графічний метод застосовується для наочності отриманих результатів при дослідженні.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльністьuk
local.diplom.programПідприємництво та сервісна діяльністьuk
local.contributor.altadvisorХаустова, Евгения Борисовна-
local.contributor.altadvisorKhaustova, Yevheniia-
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dyplom076_Asaulenko_Khaustova.pdf2,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.