Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155
Title: Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу
Other Titles: Создание и продвижение бренда предпринимательской структуры в сфере ресторанного бизнеса
Creation and promotion of the brand of the enterprise structure in the sphere of restaurant business
Authors: Хаустова, Є. Б.
Асауленко, Іван Федорович
Keywords: брендинг
бренд
креатив
імідж
бренд-менеджмент
логотип
имидж
branding
brand
creative
image
brand management
logo
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Асауленко І. Ф. Створення та просування бренду підприємницької структури в сфері ресторанного бізнесу : дипломна магістерська робота за спеціальністю 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / І. Ф. Асауленко ; наук. кер. Є. Б. Хаустова ; рец. Н. А. Крахмальова. – Київ : КНУТД, 2021. – 119 с.
Abstract: Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ брендингу та розробці напрямків підвищення ефективності просування бренду ресторану. На підставі аналізу діяльності ресторану Дон Вітсент розроблено заходи щодо його удосконалення. Запропоновано основні напрями удосконалення підвищення ефективності просування бренду ресторану Дон Вітсент, що включають рекомендації щодо удосконалення та подальшого розвитку брендингу підприємства.
Дипломная магистерская работа посвящена исследованию теоретических основ брендинга и разработке направлений повышения эффективности продвижения бренда ресторана. На основании анализа деятельности ресторана Дон Витсент разработаны мероприятия по его усовершенствованию. Предложены основные направления совершенствования повышения эффективности продвижения бренда ресторана Дон Витсент, включающие рекомендации по совершенствованию и дальнейшему развитию брендинга предприятия.
Master's thesis is devoted to the study of the theoretical foundations of branding and the development of areas to improve the efficiency of the restaurant brand. Based on the analysis of the Don Witcent restaurant, measures have been developed to improve it. The main directions of improving the efficiency of brand promotion of the restaurant Don Witsent, including recommendations for improving and further developing the branding of the enterprise.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19155
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom076_Asaulenko_Khaustova.pdf2,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.