Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19476
Title: Методи підвищення ефективності ігрової економіки
Other Titles: Методы повышения эффективности игровой экономики
Methods of improving the efficiency of the gaming economy
Authors: Пономаренко, Ігор Віталійович
Цимбал, Олександр Геннадійович
Keywords: гравці
ігрова економіка
маркетингова стратегія
машинне навчання
розробка
цифровізація
игроки
игровая экономика
маркетинговая стратегия
машинное обучение
разработка
цифровизация
players
game economics
marketing strategy
machine learning
development
digitization
Murka Games
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Цимбал О. Г. Методи підвищення ефективності ігрової економіки : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / О. Г. Цимбал ; наук. кер. І. В. Пономаренко ; рец. Р. Дубас. – Київ : КНУТД, 2021. – 83 с.
Abstract: Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ розвитку ігрової індустрії в умовах діджиталізації та пандемії COVID-19. Проведено комплексний аналіз ринку ігрової індустрії в Україні та визначено передумови для залучення міжнародними компаніями ІТ-фахівців у сфері геймдеву завдяки наявності відповідного рівня вмінь та навичок. Досліджено особливості діяльності Murka Games як конкурентоспроможної компанії на ринку ігрових продуктів. Запропоновано основні напрями щодо оптимізації ігрових продуктів Murka Games. Представлено напрями вдосконалення маркетингової стратегії Murka Games завдяки використанню сучасних інструментів цифрового маркетингу. Проведено сегментування гравців нового продукту компанії, що дозволяє на основі виокремлених груп створювати відповідні сюжети та розміщувати тематичний контент. Проаналізовано потреби гравців за допомогою A/B-тестування.
Дипломная магистерская работа посвящена исследованию теоретических основ развития игровой индустрии в условиях диджитализации и пандемии COVID-19. Проведен комплексный анализ рынка игровой индустрии в Украине и определены предпосылки для привлечения международными компаниями ИТ-специалистов в сфере геймдева благодаря соответствующему уровню умений и навыков. Исследованы особенности деятельности Murka Games как конкурентоспособной компании на рынке игровых продуктов. Предложены основные направления оптимизации игровых продуктов Murka Games. Представлены направления усовершенствования маркетинговой стратегии Murka Games благодаря использованию современных инструментов цифрового маркетинга. Произведено сегментирование игроков нового продукта компании, позволяющее на основе выделенных групп создавать соответствующие сюжеты и размещать тематический контент. Проанализированы потребности игроков с помощью A/B тестирования.
The master's thesis is devoted to the study of the theoretical foundations of the gaming industry in the context of digitalization and the COVID-19 pandemic. A comprehensive analysis of the gaming industry market in Ukraine has been conducted and the preconditions for attracting IT specialists in the field of game development due to the availability of the appropriate level of skills have been identified. The peculiarities of Murka Games' activity as a competitive company in the market of gaming products are studied. The main directions of optimization of Murka Games game products are offered. The directions of improving Murka Games' marketing strategy through the use of modern digital marketing tools are presented. The players of the company's new product have been segmented, which allows them to create relevant stories and post thematic content on the basis of selected groups. The needs of players were analyzed using A / B testing.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19476
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom051_Tsymbal_Ponomarenko.pdf1,37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.