Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19479
Название: Inclusive teaching challenges in adapting the ESP and STEM learning materials
Другие названия: Проблеми інклюзивного навчання в адаптації навчання ESP та STEM
Авторы: Mykolaichuk, A. I.
Kuzmych, Svitlana
Makhovych, Inna
Mykolaichuk, V. R.
Ключевые слова: inclusive teaching
learning materials
ESP
STEM
Дата публикации: фев-2022
Издательство: Громадська наукова організація "Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління"
Библиографическое описание: Inclusive teaching challenges in adapting the ESP and STEM learning materials / A. I. Mykolaichuk, S. I. Kuzmych, I. A. Makhovych, V. R. Mykolaichuk // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку = Modern aspects of modernization of science: status, problems, development trends : матеріали XVIII Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тарту, Естонія, 7 лютого 2022 року. – Київ ; Тарту : ГО "ВАДНД", 2022. – С. 198-203.
Краткий осмотр (реферат): In the post-soviet Ukraine the problem of the inclusive education has had a long way to being 'seriously'discussed and, which is more important, implemented into the educational environment following the positive practices worldwide. While inclusion approach in higher education has moved beyond education into employment, the Covid-19 pandemic has reflected the challenges Ukrainian university teachers face.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19479
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Располагается в коллекциях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Inclusive_teaching_challenges_in_adapting_the_ESP_and_STEM_learning_materials_2022.pdf2,7 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.