Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIevseytseva, Olena-
dc.contributor.authorNechytailo, A.-
dc.date.accessioned2022-02-18T12:20:27Z-
dc.date.available2022-02-18T12:20:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationIevseytseva O. Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational services / O. Ievseytseva, A. Nechytailo // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 16-20.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19484-
dc.description.abstractThe article demonstrates the need and specific features of the advertising campaign for higher education institutions. The research method involves the method of synthesis, generalization, classification, and generalization. Providing the benefits of marketing activities for higher education institutions. The importance of the stage-by-stage development of the advertising campaign for the educational institution was substantiated and ways of optimization of the process in general and at each stage were proposed.uk
dc.description.abstractУ статті показано необхідність та особливості проведення рекламної кампанії для вищих навчальних закладів. Метод дослідження включає метод синтезу, узагальнення, класифікації. Досліджеено переваги маркетингової діяльності для вищих навчальних закладів. Обґрунтовано важливість поетапного розвитку рекламної кампанії для навчального закладу та запропоновано шляхи оптимізації процесу в цілому та на кожному етапі.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectthe market of educational servicesuk
dc.subjecteducational institutionuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.titlePeculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesuk
dc.title.alternativeОсобливості розвитку рекламної кампанії на ринку навчальних послугuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О. С.-
local.contributor.altauthorНечитайло, А.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P016-020.pdf143,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.