Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19508
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВнукова, О. М.-
dc.contributor.authorСалюк, І. С.-
dc.date.accessioned2022-02-18T14:09:51Z-
dc.date.available2022-02-18T14:09:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСалюк І. С. Врахування ролі спадковості і середовища в розвитку і формуванні особистості у закладах професійної освіти / І. С. Салюк ; наук. кер. О. М. Внукова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 148-156.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19508-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано теорії розвитку і формування особистості, а також визначено роль спадковості і середовища у розвитку особистості. Досліджено, яким чином діють означені чинники впливу на розвиток особистості, яка теорія розвитку і формування особистості має найбільший вплив серед респондентів, а також, як педагоги впливають на розвиток особистості у закладі професійної освіти. На основі проведених досліджень запропоновано враховувати роль спадковості і середовища у розвитку і формуванні особистості під час освітнього процесу у закладах професійної освіти як важливу складову педагогічної майстерності.uk
dc.description.abstractThe article analyzes theories of development and formation of personality, as well as identifies the role of heredity and environment in the development of personality. It is investigated how these factors affect the development of personality, which theory of development and formation of personality has the greatest influence among respondents, as well as how teachers influence the development of personality in vocational education. Based on the research, it is proposed to take into account the role of heredity and environment in the development and formation of personality during the educational process in vocational education institutions as an important component of pedagogical skills.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectспадковістьuk
dc.subjectсередовищеuk
dc.subjectрозвиток особистостіuk
dc.subjectформування особистостіuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectзаклад професійної освітиuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectheredityuk
dc.subjectenvironmentuk
dc.subjectdevelopment of personalityuk
dc.subjectformation of personalityuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectinstitution of professional educationuk
dc.subjectpedagogical skilluk
dc.titleВрахування ролі спадковості і середовища в розвитку і формуванні особистості у закладах професійної освітиuk
dc.title.alternativeTaking into account the role of heredity and environment in the development and formation of personality in vocational education institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSaliuk, I.-
local.contributor.altauthorVnukova, O.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в освітіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V1_P148-156.pdf246,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.