Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВихляєв, Ю. М.-
dc.contributor.authorКорольова, Н.-
dc.date.accessioned2022-05-13T14:27:25Z-
dc.date.available2022-05-13T14:27:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВихляєв Ю. М. Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю / Ю. М. Вихляєв, Н. Корольова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 78-82.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні характеристики бренд-менеджменту підприємств, що надають спортивно-оздоровчі послуги. Визначено структуру бренд-менеджменту фітнес-клубу. Досліджено, де можна використовувати унікальний бренд. Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення, особливо це стосується розвитку бренд-менеджменту в спортивно-оздоровчій сфері. Стратегія успішно сформованого бренд-менеджменту не оминула й фітнес-індустрію, оскільки надання спортивно-оздоровчих послуг є одним із найбільш швидкозростаючих сегментів економіки розвинених країн.uk
dc.description.abstractThe article the importance of the brand-management as a prerequisite for the successful development of the company in general and the enterprises that provide sports and recreation services in particular are identified. The brand-management structure of the fitness club is determined. It is explored where you can use a unique brand. This problem is quite topical and requires more systemic study. It concerns especially the issue of a brand-management in the sport-recreational sector. The strategy of a well-designed brand-management is actual for the fitness industry, since providing sports and recreation services is one of the fastest growing sectors of the economy in the developed countries.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectуправління підприємствомuk
dc.subjectфітнес-клубuk
dc.subjectбренд-менеджментuk
dc.subjectфізична культура і спортuk
dc.subjectспортивно-оздоровча діяльністьuk
dc.subjectenterprise managementuk
dc.subjectfitness clubuk
dc.subjectbrand-managementuk
dc.subjectphysical culture and sportsuk
dc.subjectsports and recreation activitiesuk
dc.titleБренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністюuk
dc.title.alternativeBrand-management as instrument of successful management sport-health activityuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorVykhliaev, Y.-
local.contributor.altauthorKoroleva, N.-
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-11-18-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливостіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнноватика в бізнесіuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P078-082.pdf221,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.