Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19763
Название: Advantages and prospects of co-branding in the Ukrainian market
Другие названия: Переваги та перспективи ко-брендінгу на ринку України
Авторы: Dudko, P.
Ключевые слова: ко-брендинг
альянс
птахівницькі компанії
co-branding
alliance
poultry companies
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Dudko P. Advantages and prospects of co-branding in the Ukrainian market = Переваги та перспективи ко-брендінгу на ринку України [Текст] / P. Dudko // Менеджмент. - 2021. - Вип. 2 (34). - С. 103-113.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): Маркетингова практика компаній у останні два десятиліття дедалі частіше виходить з ко-маркетингу, чи міжфірмових маркетингових альянсах. Взаємне визнання та розуміння того, що успіх кожної фірми частково залежить від іншої фірми, утворює фундамент, що лежить в основі спільної маркетингової діяльності. Від спроб перемогти наодинці фірми переходять до формування мереж партнерських фірм. Корпорації розуміють необхідність альянсу для придбання та підтримки конкурентних переваг. Використані загальнонаукові та спеціальні методи досліджень: абстрактно-логічний – для узагальнення теоретичних та методичних засад ко-брендингу як інтегративного маркетингового інструменту спільного розвитку компаній; економіко-статистичний – для аналізу рівня розвитку птахівницьких підприємств; монографічний – вивчення досвіду окремих підприємств із горизонтальною формою ко-брендинга; аналізу та синтезу – для вивчення складових ко-брендингу компаній; соціологічного дослідження – для визначення ключових факторів успіху кобрендінгу. Розроблено структурно-логічну модель ко-брендингових альянсів птахівницьких компаній, використання якої базується на ко-брендинговій стратегії, створює необхідний базис для його подальшого розвитку в рамках сучасної маркетингової теорії, підвищить результативність спільного брендингу. Спільний брендинг, що є формою стратегічного співробітництва двох брендів, що передбачає їх об'єднання для створення нового продукту або послуги, робить маркетингові альянси компаній видимими для споживача. При цьому компанії мають на увазі визнання того факту, що їх популярність є доданою цінністю. Тісна співпраця з роздрібними продавцями, більш сфокусоване просування та ко-брендинг для багатьох компаній споживчого сектора стають способами контролювати витрати та не допускати зростання цін. Прикладом такої співпраці є використання стратегії ко-брендингу для птахівницьких компаній.
The marketing practices of companies over the past two decades have increasingly been based on co-marketing, or inter-firm marketing alliances. The mutual recognition and understanding that each firm's success depends in part on the other firm forms the foundation underlying co-marketing activities. Firms move from trying to win alone to forming networks of partner firms. Corporations understand the need for alliances to acquire and maintain competitive advantage. We used general scientific and special research methods: abstract-logical – to summarize theoretical and methodological foundations of co-branding as an integrative marketing tool for joint development of companies; economic-statistical – to analyze the level of development of poultry companies; monographic – to study the experience of individual companies with horizontal form of co-branding; analysis and synthesis – to study the components of co-branding companies; sociological research – to identify key success factors of co-branding. The structural and logical model of co-branding alliances of poultry companies, the use of which is based on a co-branding strategy, creates the necessary basis for its further development within the framework of modern marketing theory, will increase the effectiveness of co-branding. Co-branding, which is a form of strategic collaboration between two brands that involves bringing them together to create a new product or service, makes the marketing alliances of companies visible to the consumer. In doing so, companies imply recognition of the fact that their prominence represents added value. Closer collaboration with retailers, more focused promotion, and co-branding are becoming ways for many consumer companies to control costs and keep prices down. An example of such cooperation is the use of a co-branding strategy for poultry companies.
DOI: 10.30857/2415-3206.2021.2.9
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19763
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2021_Issue34_P103-113.pdf174,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.