Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19773
Назва: Аналіз графічних прийомів агітації у плакатах Генрика Томашевського та Яна Леніца
Інші назви: Analysis of graphic agitation technique in the posters of Henry Tomashevsky and Jan Lenica
Анализ графических приемов агитации в плакатах Генрика Томашевского и Яна Леница
Автори: Сілогаєва, В. В.
Ключові слова: плакат
мистецтво плакату
графічний прийом
агітація
історія розвитку польського плаката
польська школа плакату
творчість
искусство плаката
графический прием
агитация
история развития польского плаката
польская школа плаката
творчество
poster art
graphic poster
agitation
the history of the development of the Polish poster
the Polish school of posters
creativity
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Сілогаєва В. В. Аналіз графічних прийомів агітації у плакатах Генрика Томашевського та Яна Леніца [Текст] / В. В. Сілогаєва // Art and Design. - 2022. - № 1 (17). - С. 95-102.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – узагальнення відомостей про особливості графічних прийомів агітації у плакатах Генрика Томашевського та Яна Леніца. Для проведення дослідження використано "вторинне дослідження" та метод формального аналізу. Зосередивши увагу на дослідженні графічних прийомів агітації плакатів польських митців, було проаналізовано зовнішні та внутрішні впливи на творчість провідних митців польської школи плакатів; висвітлені головні віхи творчого шляху засновників "польської школи"; визначено, які прийоми та техніки знаходили втілення в агітаційних плакатах. Проаналізовані роботи Г. Томашевського, Я. Леніца та особливості дизайну їх плакатів, основні графічні прийоми агітації. Висвітлено вплив низки обставин на розвиток плакатного мистецтва та проаналізовано специфіку графічних прийомів агітації у плакатах Г. Томашевського, Я. Леніца. Дослідження сприятиме ґрунтовному вивченню мистецького явища – "польська школа плаката" та графічних прийомів агітації у плакатах її засновників. Це, своєю чергою, сприятиме розвитку креативного та мистецького мислення здобувачів вищої освіти освітньої програми "Графічний дизайн".
Цель работы – обобщение сведений об особенностях графических приемов агитации в плакатах Генрика Томашевского и Яна Леница. Для проведения исследования использованы "вторичное исследование" и метод формального анализа. Сосредоточив внимание на исследовании графических приемов агитации плакатов польских художников, были проанализированы внешние и внутренние влияния на творчество ведущих художников польской школы плакатов; освещены главные вехи творческого пути основателей "польской школы"; определены, какие приемы и техники находили отражение в агитационных плакатах. Проанализированы работы Г. Томашевского, Я. Леница и особенности дизайна их плакатов, основные графические приемы агитации. Отражено влияние ряда обстоятельств на развитие плакатного искусства и проанализирована специфика графических приемов агитации в плакатах Генрика Томашевского, Яна Леница. Исследование способствует углубленному изучению художественного явления – "польская школа плаката" и графических приемов агитации в плакатах ее основателей; будет полезно для развития творческого и художественного мышления соискателей высшего образования программы "Графический дизайн".
Generalization of information about the peculiarities of graphic agitation in the posters of Henryk Tomaszewski and Jan Lenitz. Methodology. The research a "secondary research" and the method of formal analysis were used. Focusing on the study of graphic agitation of Polish posters, the external and internal influences on the work of leading artists of the Polish school of posters were analyzed; highlights the main milestones of the creative path of the founders of the "Polish school"; determined what techniques and techniques were reflected in the graphic agitation of posters. The works of G. Tomashevsky, J. Lenits and the design features of their posters, the main methods of graphic agitation are analyzed. The influence of a number of circumstances on the development of poster art is reflected, and the specificity of graphic propaganda in the posters of G. Tomashevsky, J. Lenits is analyzed. The research will contribute to a thorough study of the artistic phenomenon – the "Polish school of posters" and graphic agitation in the posters of its founders. This, in turn, will contribute to the development of creative and artistic thinking of applicants for higher education in the Graphic Design program.
DOI: 10.30857/2617-0272.2022.1.9
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19773
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2022_N1_P095-102.pdf645,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.