Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1983
Назва: Русские коммерческие наименования XIX века и их суггестивный потенциал
Інші назви: Російські комерційні найменування XIX століття та їхній сугестивний потенціал
Russian commercial names of the 19th century and their suggestive potential
Автори: Синявская, О. Е.
Ключові слова: сугестія
комерційне найменування
фоносемантика
трансонімізація
нейролінгвістика
модальність
прагматична пресупозиція
модель світу
суггестия
коммерческое наименование
фоносемантика
трансонимизация
нейролингвистика
модальность
прагматическая пресуппозиция
модель мира
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Синявская О. Е. Русские коммерческие наименования XIX века и их суггестивный потенциал по сравнению с современным / О.Е. Синявская // Мовні і концептуальні картини світу : зб. наук. пр. — К.: Київський університет, 2015. — Вип. 2 (53). — С.144-157.
Source: Мовні і концептуальні картини світу
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблемам присвоения товару коммерческого имени в дореволюционный период. В работе анализируется суггестивный потенциал коммерческих наименований XIX века и особенности его реализации по сравнению с современным периодом. Рассматриваются различные способы воздействия названия товара на выбор потребителя на различных уровнях языковой системы (фонетическом, лексико-семантическом и нейролингвистическом). Отмечаются отличия в количественном и качественном характере суггестивного воздействия коммерчески релевантного имени дореволюционного и современного периодов.
Стаття присвячена проблемам присвоєння товару комерційної назви у дореволюційний період. В работі аналізується сугестивный потенціал комерційних найменувань XIX століття і особливості його реалізації у порівнянні з сучасним періодом. Розглядаются різноманітні засоби впливу назви товару на вибір користувача за допомогою різних рівнів мовної системи (фонетичного, лексико-семантичного і нейролінгвістичного). Відзначаються відмінності у кількісному та якісному характері сугестивного впливу комерційно релевантних імен дореволюційного та сучасного періодів.
Article is devoted to the problem of naming during the pre-revolutionary period. The issue reveals how suggestive potential of commercial names are used in the XIX century and how it differs from the modern period. The analysis of different levels of language system (phonetic, lexic-semantic and neurolinguistic) allowed to commit numerous uses of suggestion in commercial names. As a result, we can assert that there is a difference in quantitative and qualitative character of prerevolutionary and modern names.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1983
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syniavska_2015_P144-157.pdf380,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.