Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19854
Назва: Аналіз конкурентоспроможності малих підприємств на прикладі ТОВ "Медігран"
Інші назви: A survey on small business competitiveness: a Medigran Ltd case study
Анализ конкурентоспособности малых предприятий на примере ООО "Медигран"
Автори: Бордюк, М. О.
Щербак, В. Г.
Ключові слова: конкурентоспроможність
етапи розвитку конкурентоспроможності
планування на основі прогнозу
стратегічний менеджмент
ТОВ
конкурентоспособность
этапы развития конкурентоспособности
планирование на основе прогноза
стратегический менеджмент
ООО
competitiveness
competitiveness development stages
forecast-based planning
strategic management
Medigran Ltd
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бордюк М. О. Аналіз конкурентоспроможності малих підприємств на прикладі ТОВ "Медігран" [Текст] / М. О. Бордюк, В. Г. Щербак // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2021. - № 3. - С. 32-37.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено обґрунтуванню необхідності переосмислення змін у системі управління суб’єктами господарювання, що зумовлено, насамперед, сучасними проявами характеру конкуренції та відсутністю ефективного конкурентного середовища, низьким рівнем конкурентоспроможності та низькою інноваційною здатністю. На прикладі підприємства "Медігран" досліджено основні етапи розвитку конкурентоспроможності малих підприємств. Визначено таку послідовність основних етапів розвитку: основне фінансове планування, планування на основі прогнозу, планування, орієнтоване на зовнішнє середовище, стратегічний менеджмент, моніторинг на підприємстві. Гіпотеза дослідження полягає у виконанні аналізу та оцінюванні етапів розвитку конкурентоспроможності, її підвищенні з урахуванням особливостей зовнішнього і внутрішнього середовища. Метою дослідження є аналізування сутності та оцінювання конкурентоспроможності компанії "Медігран", визначення особливостей забезпечення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах. Проведений аналіз управлінських технологій визначив ефективний інструмент управління конкурентоспроможністю компанії "Медігран", який доцільно використовувати на основі ситуаційного підходу. Доведено, що успішна імплементація адміністративних технологій у стратегічному управлінні конкурентоспроможністю підприємства, реалізація потенціалу збільшення виробництва, розвиток технічних компонентів, формування конкурентної переваги забезпечать синергетичний ефект. Наголошується, що для створення стійкої конкурентної переваги необхідно визначити пріоритетні джерела конкурентних переваг, сформувати досконалі можливості, додати цінність і створити нові фундаментальні компетенції, а також використовувати бенчмаркінг, подолати організаційну інерцію, своєчасно виявляти застарілі знання, навички та процеси.
Статья посвящена обоснованию необходимости переосмысления изменений в системе управления субъектами хозяйствования, что обусловлено, прежде всего, современными проявлениями характера конкуренции и отсутствием эффективной конкурентной среды, низким уровнем конкурентоспособности и низкой инновационной способностью. На примере предприятия "Медигран" исследованы основные этапы развития конкурентоспособности малых предприятий. Определена следующая последовательность основных этапов развития: основное финансовое планирование, планирование на основе прогноза, планирование, ориентированное на внешнюю среду, стратегический менеджмент, мониторинг на предприятии. Гипотеза исследования состоит в выполнении анализа и оценивания этапов развития конкурентоспособности, её повышении с учётом особенностей внешней и внутренней среды. Целью исследования является анализ сущности и оценивание конкурентоспособности компании "Медигран", определение особенностей обеспечения конкурентоспособности предприятия в современных условиях. Проведённый анализ управленческих технологий определил эффективный инструмент управления конкурентоспособностью компании "Медигран", который целесообразно использовать на основе ситуационного подхода. Доказано, что успешная имплементация административных технологий в стратегическом управлении конкурентоспособностью предприятия, реализация потенциала увеличения производства, развитие технических компонентов, формирование конкурентного преимущества обеспечат синергетический эффект. Отмечается, что для создания устойчивого конкурентного преимущества необходимо определить приоритетные источники конкурентных преимуществ, сформировать совершенные возможности, добавить ценность и создать новые фундаментальные компетенции, а также использовать бенчмаркинг, преодолеть организационную инерцию, своевременно выявлять устаревшие знания, навыки и процессы.
The article is an attempt to provide argument towards the need to rethink changes in the management framework of a business entity associated primarily with modern manifestations of competition and the lack of an effective competitive environment, as well as weak competitive edge and poor innovation capacity. Based on the Medigran company, the study explores key stages of competitiveness development in small businesses along with suggesting the following successive development phases: basic financial planning, forecast-based planning, planning focused on the external environment, strategic management, company internal monitoring. The hypothesis of the study is to offer insights and evaluate competitiveness development stages as well as efforts to its enhancing subject to the external and internal environment specifics. The purpose of the study is to explore the nature and assess the Medigran competitiveness, and to identify its core advantages to gain the company competitiveness in modern business settings. An in-depth analysis of management practices has enabled to identify an effective tool to manage the Medigran’s competitiveness based on the use of a situational approach. It is argued that successful implementation of administrative technologies in the context of strategic management of the company competitiveness, sales boosting policies, developing technical support, and creating competitive advantages will ultimately provide a synergistic effect. The findings demonstrate that to gain sustainable competitive advantages, it is critical to identify their priority sources, create promising opportunities, add value and build new fundamental competencies, as well as employ benchmarking, overcome organizational inertia, timely detect and update outdated knowledge, skills and processes.
DOI: 10.30857/2786-5398.2021.3.4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19854
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2021_N3_P032-037.pdf481,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.