Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19968
Название: Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендів
Авторы: Олійник, Г. М.
Луцкер, Т. В.
Остапенко, Н. В.
Ключевые слова: дизайн
айдентика
фірмовий стиль
косметика
упаковка
бренд
design
identity
corporate identity
cosmetics
packaging
brand
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Олійник Г. М. Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендів [Текст] / Г. М. Олійник, Т. В. Луцкер, Н. В. Остапенко // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 110-128.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджено різновиди дизайну логотипів та його вплив на формування косметичної компанії та сприйняття бренду. Проаналізовано існуючі тенденції у дизайні різних сегментів ринку брендів косметики. Виявлено, що великий вплив на формування асоціації споживача з органічною косметикою від кожного сегменту ринку мають візуальні засоби та колір. Проведено аналіз айдентики косметичного бренду "VESNA", визначено цільову аудиторію бренду та потреби споживача. На основі аналізу зарубіжного та українського ринків косметики розроблено концепцію створення логотипу. Обґрунтовано та розроблено дизайн рішення логотипу, підібрано відповідну кольорову гаму, форму та шрифт для косметичного бренду "VESNA".
The paper examines the types of logo design and its impact on the formation of a cosmetic company and brand perception. Existing trends in the design of different market segments of cosmetics brands are analyzed. It was found that visual aids and color have a great influence on the formation of consumer association with organic cosmetics from each market segment. The analysis of the identity of the cosmetic brand "VESNA" was carried out, the target audience of the brand and the needs of the consumer were determined. Based on the analysis of foreign and Ukrainian cosmetics markets, the concept of creating a logo has been developed. The design of the logo solution was substantiated and developed, the appropriate color scheme, shape and font for the VESNA cosmetic brand were selected.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19968
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
GDIVP_mono_2022_P110-128.pdf976,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.