Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20141
Назва: Selection of the main characteristics in the development of advertising heroes in the tendentious conditions of the multilingual and multicultural world
Автори: Tuhaienko, Victoria
Diadenko, Daria
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Diadenko D. Selection of the main characteristics in the development of advertising heroes in the tendentious conditions of the multilingual and multicultural world / D. Diadenko ; scient. supervisor V. Tuhaienko // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей VII Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 5 квітня 2022 р. / за заг. ред. Ю. А. Бондарчук. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 106-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20141
Розташовується у зібраннях:Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2022_P106-109.pdf257,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.