Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20194| Назва: | Гейміфікація як інструмент підвищення якості процесів в бізнесі та освіті |
| Автори: | Бондаренко, Світлана Михайлівна |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| Бібліографічний опис: | Бондаренко С. М. Гейміфікація як інструмент підвищення якості процесів в бізнесі та освіті / С. М. Бондаренко // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації" : тези доповідей, м. Київ, 7 жовтня 2022 року. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 18-19. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20194 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| PIONBUG_2022_P018-019.pdf | 764,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.