Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20427
Title: Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стану
Authors: Саюн, А. О.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Саюн А. О. Цифровізація маркетингу в умовах воєнного стану / А. О. Саюн // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 228-230.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20427
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V1_P228-230.pdf187,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.