Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-18 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Основні тенденції розвитку та проблеми інтернет-маркетингу (онлайн-маркетингу)Черней, А. І.; Ковтун, Г. С.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2016Світовий досвід забезпечення економічної безпеки підприємницької діяльностіЯнковець, Т. М.; Сінілкіна, А. В.
2016Європейський досвід удосконалення організаційної культури підприємства для підвищення його економічної безпекиЯнковець, Т. М.; Черней, А. І.
2016Підвищення ефективності використання виробничої потужності підприємстваНіщименко, Т. А.; Янковець, Т. М.