Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-210 зі 14106.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2018Взаємозв'язок між довжиною нитки в петлі та параметрами в'язанняКизимчук, О. П.; Обухевич, С. А.
2021Роль цифрової економіки в закономірності управління персоналомТимошенко, В. О.; Кирилко, Н. М.
2018Фунгіцидний кремКачан, Р. В.; Недорез, К. О.; Шитік, О. М.
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2018Застосування методів трансформації для дизайн-проектування колекцій жіночого одягуЄжова, О. В.; Пастух, Яна
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2018Modern tendencies and innovations in foreign language teachingБороліс, І. І.; Моторна, Ю. С.
2021Дизайн-проєктування жіночого ділового одягу на основі дослідження історії середньовічної ЄвропиМерин, В. П.; Налягака, Н. В.; Ніколаєнко, С. О.; Баранова, А. І.; Кудрявцева, Н. І.
2018Інформаційна структуризація авторських орнаментальних принтів та їх роль у сучасному дизайні одягуЦимбал, О. М.; Березненко, С. М.