Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521
Название: Зміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегії
Авторы: Лакіза, В. В.
Сусол, Л. В.
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Сусол Л. В. Зміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегії / Л. В. Сусол ; наук. кер. В. В. Лакіза // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 180-183.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER_2022_V2_P180-183.pdf186,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.