Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20526
Title: Організація маркетингової діяльності підприємств-експортерів
Other Titles: Organization of marketing activity of exporting enterprises
Authors: Пузирьова, П. В.
Маммадова, Саміра
Keywords: маркетингова діяльність
підприємства-експортери
міжнародний бізнес
експортні можливості
світовий досвід
ринки В2В та В2С
marketing activity
exporting companies
international business
export opportunities
world experience
B2B and B2C markets
Issue Date: 24-Nov-2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Маммадова С. Організація маркетингової діяльності підприємств-експортерів : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / С. Маммадова ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. Є. Б. Хаустова. – Київ : КНУТД, 2022. – 136 с.
Abstract: Дослідження присвячено теоретичним аспектам маркетингової діяльності підприємств в умовах ведення міжнародного бізнесу. В роботі було розглянуто організаційні та методологічні засади маркетингової діяльності експортного підприємства, характерні риси і особливості маркетингу на ринках В2В та В2С та світовий досвід організації та здійснення маркетингової діяльності на підприємствах. Було проаналізовано та оцінено стан господарської діяльності підприємства та його експортних можливостей. З метою удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств експортерів запропоновано здійснення маркетингової діяльності українських підприємств з урахуванням світового досвіду.
The study is devoted to the theoretical aspects of marketing activities of enterprises in the conditions of conducting international business. The paper considered the organizational and methodological principles of marketing activity of an export enterprise, the characteristic features and peculiarities of marketing on the B2B and B2C markets, and the global experience of organizing and implementing marketing activities at enterprises. The state of the enterprise's economic activity and its export opportunities were analyzed and evaluated. In order to improve the marketing activity of domestic exporting enterprises, it is proposed to implement the marketing activity of Ukrainian enterprises taking into account world experience.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20526
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Appears in Collections:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom051_Mammadova_ Puzyrova.pdf1,94 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.