Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20528
Название: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Другие названия: The strategy of the enterprise entering the foreign market
Авторы: Пузирьова, П. В.
Герасимчук, Михайло Дмитрович
Ключевые слова: зовнішній ринок
комплексна стратегія підприємства
зовнішньоекономічна діяльність
цільові зарубіжні ринки
модель розвитку міжнародного маркетингу
важелі розвитку
перспективна модель розвитку
foreign market
comprehensive enterprise strategy
foreign economic activity
target foreign markets
model of international marketing development
levers of development
perspective model of development
Дата публикации: 24-ноя-2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Герасимчук М. Д. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / М. Д. Герасимчук ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. А. А. Олешко. – Київ : КНУТД, 2022. – 138 с.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячено теоретико-прикладним аспектам формування стратегії виходу підприємства ПАТ "АК-МЕТАЛ" на зовнішній ринок, а саме визначено основні поняття зовнішньоекономічної діяльності, форми виходу підприємства на зовнішній ринок та стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки. Також в роботі було проаналізовано фінансово-господарський стан підприємства, обґрунтувано доцільність вибору підприємством цільових зарубіжних ринків та проаналізовано комплексну стратегію підприємства на зарубіжних ринках. З метою підвищення ефективності діяльності підприємства було запропоновано механізм вдосконалення ефективності стратегії підприємства ПАТ "АК-МЕТАЛ" через важелі розвитку стратегії міжнародному ринку. Запропоновано перспективну модель розвитку міжнародного маркетингу ПАТ "АК-МЕТАЛ" на зарубіжному ринку та напрями вдосконалення макроекономічних умов діяльності.
The study is devoted to the theoretical and applied aspects of the formation of the strategy of PJSC "AK-METAL" entering the foreign market, namely, the main concepts of foreign economic activity, the form of entering the foreign market and the strategy of the enterprise when entering foreign markets are defined. The work also analyzed the financial and economic condition of the enterprise, substantiated the expediency of the enterprise's choice of target foreign markets and analyzed the enterprise's comprehensive strategy for foreign markets. In order to improve the efficiency of the enterprise, a mechanism for improving the efficiency of the strategy of PJSC "AK-METAL" through levers of strategy development for the international market was proposed. A promising model for the development of international marketing of PJSC "AK-METAL" on the foreign market and directions for improving macroeconomic conditions of activity are proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20528
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Diplom051_Herasymchuk_Puzyrova.pdf2,68 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.