Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585
Назва: Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства
Інші назви: Маркетинговые исследования в процессе совершенствования комплекса маркетинга предприятия
Marketing researches in process improve marketing mix on enterprise
Автори: Євсейцева, О. С.
Зінорук, Л. В.
Ключові слова: маркетингові дослідження
планування маркетингових досліджень
кабінетні дослідження
польові дослідження
якісні методики
кількісні методики
опитування клієнтів
маркетинговые исследования
планирование маркетинговых исследований
кабинетные исследования
полевые исследования
качественные методики
количественные методики
опрос клиентов
marketing research
planning
desk research
field research
qualitative methods
quantitative methods
customer surveys
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: Зінорук Л. В. Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємства / Л. В. Зінорук ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 123-128.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні типи маркетингових досліджень, наведено процес планування досліджень, визначено сутність та застосування кабінетних та польових досліджень, якісних та кількісних методики досліджень. Вивчено основні методи збору даних: опитування, реєстрація (спостереження), експеримент, панель, експертна оцінка. Теоретичні основи застосовано на практичному прикладі діяльності підприємства із метою пошуку напрямів із удосконалення комплексу маркетингу.
В статье рассмотрены основные типы маркетинговых исследований, приведен процесс планирования исследований, определена сущность и применение кабинетных и полевых исследований, качественных и количественных методик исследований. Изучены основные методы сбора данных: опрос, регистрация (наблюдение), эксперимент, панель, экспертная оценка. Теоретические основы применены на практическом примере предприятия с целью поиска направлений по совершенствованию комплекса маркетинга.
The article was describes the main types of market research and gives examples the planning studies the essence and use of desk and field research, qualitative and quantitative research methods. Studied the basic methods of data collection, surveys, registration (observation) experiment, panel, expert evaluation. The theoretical basis used on a practical example of the company in order to find areas of improvement of the marketing mix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20585
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15058935472208_P123-128.pdf286,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.