Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20588
Назва: Новітні технології Інтернет-маркетингу
Інші назви: Новые технологии Интернет-маркетинга
New technologies Internet marketing
Автори: Євсейцева, О. С.
Богуславська, М. В.
Ключові слова: компанія
технології
Інтернет-маркетинг
компания
технологии
Интернет-маркетинг
company
technology
Internet marketing
SMM
Дата публікації: кві-2017
Бібліографічний опис: Богуславська М. В. Новітні технології Інтернет-маркетингу / М. В. Богуславська ; наук. кер. О. С. Евсейцева // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". – 2017. – № 5 (27). – С. 108-110.
Source: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
International scientific journal "Internauka"
Международный научный журнал "Интернаука"
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основну мету Інтернет-маркетингу; перераховано набір поширених технологій Інтернет-маркетингу, а також розглянуто особливості маркетингу соціальних зв’язків.
В статье определена основная цель Интернет-маркетинга; перечислено набор распространенных технологий Интернет-маркетинга, а также рассмотрены особенности маркетинга социальных связей.
In the article the main purpose of online marketing; lists a set of common online marketing technologies and marketing the features of social ties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20588
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2520-2057
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150589354722_P108-110.pdf135,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.