Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Название: Особливості брендингу в туристичній галузі
Авторы: Костинець, В. В.
Мадера, С. Г.
Ключевые слова: бренд
брендинг
туристичний брендинг
моделі формування туристичного бренду
стратегії формування туристичного бренду
Дата публикации: 2022
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Костинець В. В. Особливості брендингу в туристичній галузі / В. В. Костинець, С. Г. Мадера // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 165-167.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20782
Располагается в коллекциях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INORKKI_2022_P165-167.pdf197,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.