Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20986
Назва: Луб’яні культури як основна складова емпатійного дизайну одягу
Інші назви: Bust cultures as the main component of empathic clothing design
Автори: Рябчиков, М. Л.
Рябчикова, К. М.
Ключові слова: емпатійний дизайн
дошка настрою
луб’яні культури
empathetic design
mood board
bust cultures
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Рябчиков М. Л. Луб’яні культури як основна складова емпатійного дизайну одягу [Текст] / М. Л. Рябчиков, К. М. Рябчикова // Індустрія моди. Fashion Industry. - 2022. - № 2. - С. 38-44.
Source: Індустрія моди. Fashion Industry
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – на основі аналізу існуючі компоненти системи продукт-сервіс та емпатійного дизайну довести основний вплив луб’яних культур і волокон в процесі створення емпатійного одягу. Методи дослідження включають дошки настрою що створювались в середовищі Інстаграм. Концепція дошок настрою в даному дослідженні виконана з компонентами емпатії. Для 95% рівня довіри бажана кількість вибірки становитиме 384 респонденти. Реально було проаналізовано 500 профілів в Instagram українських дівчат 20-30 років. У процесі відбору були створені звернення до брендів емпатійної моди в Україні та зібрані відгуки від їхніх підписників. Було запропоновано використовувати модель обмежень під час створення ескізу, а також активно залучати споживачів до процесу дизайну, надаючи їм бібліотеку різних компонентів: кольорів, текстур, принтів, елементів дизайну, які він може комбінувати та створювати свій особистий варіант. Найбільш важливі результати були одержані при дослідженні емпатичних структур і матеріалів. Для цих цілей додатково в дошках настрою були проаналізовані дані щодо текстур, які відповідають поняттю емпатійного дизайну. Доведена більш емпатійна привабливість натуральних текстильних матеріалів з великою питомою вагою матеріалів, виготовлених з волокон луб’яних культур, таких як льон і конопля. Наукова новизна отриманих результатів складається в тому що вперше доведено ефективність використання дощок настрою для цілей емпатійного дизайну одягу, визначені основні показники емпатійного дизайну, зокрема напрямок емпатійних текстур. Практична значимість полягає в тому, що описані методи дозволяють створювати одяг з врахуванням ематійних вимог, що значно підвищить його конкурентоспроможність.
The problem of implementing empathic fashion design using mood boards is considered. The purpose of the study is to prove the main influence of bust cultures and fibers in the process of creating empathetic clothing based on the analysis of the existing components of the product-service system and empathic design. Research methods include mood boards created in the Instagram environment. The concept of mood boards in this study is made with empathy components. For a 95% confidence level, the desired sample size would be 384 respondents. In fact, 500 Instagram profiles of Ukrainian girls aged 20-30 were analyzed. In the selection process, appeals to empathetic fashion brands in Ukraine were created and feedback from their subscribers was collected. It was proposed to use a constraint model when creating a sketch, as well as to actively involve consumers in the design process, providing them with a library of different components: colours, textures, prints, design elements, which he can combine and create his personal version. The most important results were obtained in the study of empathic structures and materials. For these purposes, the mood boards were additionally analysed for texture data that correspond to the concept of empathic design. The more empathetic appeal of natural textile materials with a high specific gravity of materials made from fibres of bust crops such as flax and hemp has been proven. The scientific novelty of the obtained results consists in the fact that for the first time the effectiveness of using mood boards for the purposes of empathic clothing design has been proven, the main indicators of empathic design, in particular the direction of empathic textures, have been determined. The practical significance lies in the fact that the described methods allow to create clothes taking into account ematic requirements, which will significantly increase its competitiveness.
DOI: 10.30857/2706-5898.2022.2.2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20986
ISSN: 2706-5898
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Індустрія моди. Fashion Industry

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IM_2022_N2_P038-044.pdf197,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.