Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21043
Название: The formation of marketing mechanisms for managing business development based on predictive analytics
Другие названия: Формування маркетингових механізмів управління розвитком бізнесу на основі предиктивної аналітики
Авторы: Gorodetskiy, Yu.
Ключевые слова: маркетинг
предиктивна аналітика
керування бізнесом
ефективність бізнесу
marketing
predictive analytics
business management
business efficiency
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Gorodetskiy Yu. The formation of marketing mechanisms for managing business development based on predictive analytics = Формування маркетингових механізмів управління розвитком бізнесу на основі предиктивної аналітики [Текст] / Yu. Gorodetskiy // Менеджмент. - 2022. - Вип. 1 (35). - С. 67-75.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): Удосконалення роботи комерційного підприємства є невід'ємним завданням бізнесу, що розвивається. У сучасних умовах швидкого світового технологічного зростання на перше місце за ефективністю виходять системи аналізу та статистики. Впровадження бізнесом системи управління через маркетинг і предиктивний аналіз дозволить виділиться у конкурентному середовищі та зробити підприємство більш стійким та конкурентним. Існуючі зараз рішення не можуть вирішити проблеми бізнесу, що виникають. Ці програмні рішення найчастіше складні, вимагають великих обсягів сирих даних, а в результаті видають сумнівні статистичні дані, застосування яких у подальшому неможливо. Тому перед усім бізнесом стоїть завдання у пошуку та реалізації простих, але дійсно працюючих методів аналізу діяльності та управління розвитком підприємства. Пропонується використовувати систему управління бізнесом через маркетинг та аналітику. Зміни в ієрархії підприємства дозволять принципово об'єднати всі структурні підрозділи єдиним зв'язком, який допоможе координувати та спрямовувати весь бізнес у цілому. Наступною якісною зміною слід назвати впровадження системи предиктивної аналітики, яка дозволить приймати рішення точно та вчасно. Особливого значення слід надавати предиктивному аналізу методом САЛьСА. Простота та адаптивність даного методу аналізу дозволить впроваджувати його не лише на великих, а й на середніх та малих підприємствах. Пропонується подавати результати предиктивного аналізу у простій і зрозумілій формі, щоб забезпечити ясність, сумісність та можливість швидко приймати правильні стратегічні рішення. Для підвищення конкурентоспроможності компаній пропонується змінити структуру ієрархії бізнесу та управляти підрозділами, використовуючи статистично-аналітичні дані, отримані відділом маркетингу. Точні дані та міцний взаємозв'язок всіх підрозділів у компанії зможе забезпечити стабільну роботу, зниження витрат, підвищення маржинальності та конкурентоспроможності компанії. Впровадження системи управління на базі предиктивного аналізу допоможе уникати виникнення критичних точок у роботі підприємства і вчасно реагувати на зміни внутрішнього та зовнішнього середовища. Висока ефективність роботи допоможе вийти на нові ринки збуту не лише в Україні, а й за її межами.
Improving the operation of a commercial enterprise is an integral task of a growing business. In modern conditions of rapid global technological growth, systems of analysis and statistics come out on top in terms of efficiency. The introduction of a business management system through marketing and predictive analysis will allow you to stand out in a competitive environment and make the company more sustainable and competitive. The solutions currently available cannot solve the emerging business problems. These software solutions are often complex, require large amounts of raw data, and end up producing questionable statistics that cannot be further applied. Therefore, the whole business is faced with the task of finding and implementing simple but really working methods of analyzing activities and managing the development of an enterprise. It is proposed to use a business management system through marketing and analytics. Changes in the hierarchy of the enterprise will allow to unite all structural divisions with a single link, which will help to coordinate and direct the entire business as a whole. The next qualitative change should be called the introduction of a predictive analytics system, which will allow making decisions accurately and on time. Particular importance should be attached to predictive analysis using the SALSA method. The simplicity and adaptability of this method of analysis will allow it to be implemented not only in large, but also in medium and small enterprises. It is proposed to present the results of predictive analysis in a simple and understandable form to ensure clarity, comparability and the ability to quickly make the right strategic decisions. To improve the competitiveness of companies, it is proposed to change the structure of the business hierarchy and manage departments using statistical and analytical data obtained by the marketing department. Accurate data and strong interconnection of all departments in the company will be able to ensure stable operation, reduce costs, increase margins and competitiveness of the company. The introduction of a management system based on predictive analysis will help to avoid critical points in the work of the enterprise and respond in time to changes in the internal and external environment. High efficiency of work will help to enter new markets not only in Ukraine but also abroad.
DOI: 10.30857/2415-3206.2022.1.6
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21043
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2022_Issue1(35)_P067-075.pdf272,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.